„Smalsumo ugdymas yra pagrindinė intelekto problema“, – sako kompiuterių mokslininkas George Konidaris, vadovaujantis robotų laboratorijai Brauno universitete, kuris nedalyvavo tyrime. Jis įspėja, kad ateityje mes galime nebenuvokti, ką robotai galės padaryti.
Toddas Hesteris iš įmonės „DeepMind Technologies“ teigia siekęs, kad robotai mokytųsi intelektualiau, kaip žmonės, ir tyrinėtų aplinką kaip žmonės. Taigi jis su Peteriu Stone`u iš Teksaso universiteto sukūrė naują algoritmą, kuris remiasi technika, paremta „tobulėjančiu mokymusi“. Ši technika paremta tuo, kad mokomasi po truputį, o pasiekus galutinį tikslą, gaunamas atlygis, kad tikslo būtų siekiama ir ateityje.
Panašias programas įmonė „DeepMind Technologies“ yra naudojusi žaidimų „Go“ ir „Atari“ partijų algoritmams kurti, bet naujas principas paremtas tuo, kad robotas pats sau išsikelia tikslą ir jo siekia. Taip robotas gali susidaryti suvokimą apie aplinką, atrasti neatitikimus, įžvelgti tendencijas.