Kaitros įkarštyje turistai rizikuoja gyvybėmis dėl nuotraukos su milžinišku termometru

Daugelyje pasaulio vietų temperatūra pasiekė rekordines aukštumas. Nepaisant to žmonės plūsta į karščiausią iš visų vietų – Mirties slėnį Kalifornijoje, kur temperatūra viršija 50 laipsnių Celsijaus. Ir viskas tik dėl vienos nuotraukos, rašo „Business insider“.
Turistai Mirties slėnyje darosi asmenukę prie rekodrinę temperatūrą rodančio termometro
Turistai Mirties slėnyje darosi asmenukę prie rekodrinę temperatūrą rodančio termometro / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Dėl žmogaus sukeltos klimato kaitos atsiradusios intensyvėjančios bangos alina planetą. Šiuo metu karščiausia vieta iš visų yra Mirties slėnio nacionalinis parkas, esantis Kalifornijos ir Nevados pasienyje. Šią savaitę temperatūra slėnyje artėja prie 54 laipsnių Celsijaus ir jau beveik pasiekė karščiausios kada nors užfiksuotos temperatūros rekordą.

Tačiau rekordinis karštis neatbaido turistų. Tiesą sakant, žmonės plūsta į dykumą, kad pamatytų, koks tai jausmas, ir nusifotografuotų su vietos įžymybe – milžinišku termometru.

Vienu metu šios savaitės pradžioje orų kanalo reportaže buvo rodoma, kaip drąsuoliai žygiuoja per dykumą, kad atsistotų šalia termometro, rodančio 56 laipsnius šilumos. Pasak vieno parko prižiūrėtojo, kalbėjusio su „The Weather Channel“, turistai „nori pajusti, koks jausmas gyventi tokioje ekstremalioje vietoje“.

Parko tarnyba paaiškino, kad dėl metalinio rėmo termometras rodo keliais laipsniais aukštesnę temperatūrą nei iš tikrųjų.

Vis dėlto temperatūra nėra juokinga. Šio mėnesio pradžioje Mirties slėnyje savo automobilyje buvo rastas negyvas 65 metų vyras.

Automobilis buvo su dviem nuleistomis padangomis, todėl manoma, kad vyras mirė nuo didelio karščio. Pasak Nacionalinio parko tarnybos, automobilyje neveikė oro kondicionierius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis