Šanchajaus vartotojų teisių apsaugos tarnyba praėjusį penktadienį pranešė, jog per kelis pastaruosius mėnesius sulaukė aštuonių skundų dėl „iPhone“ telefonų, kurie naudojimo ar įkrovimo metu staiga užsidegė ar sprogo.
Tuo tarpu „Apple“ pranešė, kad atsisiuntė šiuos telefonus, kad galėtų juos ištirti, ir taip pat atliko išsamius „šiluminį poveikį“ patyrusių telefonų testus.
„Iš telefonų, kuriuos iki šiol ištyrėme, aiškiai matyti, kad jie patyrė išorinę fizinę žalą, kuri ir sukėlė šiluminį poveikį“, – rašoma įmonės paskelbtame pranešime.
„Saugumas yra mūsų didžiausias prioritetas ir šiuose produktuose neradome nieko, kas galėtų kelti nerimą.“
Tuo tarpu Šanchajaus vartotojų teisių apsaugos tarnyba pareiškė, kad per pastaruosius du mėnesius ji sulaukė šešis kartus daugiau skundų dėl „Apple“, įskaitant skundus dėl staigaus „iPhone 6“ ir „iPhone 6s“ išsijungimo, nors baterija nebūna išsikrovus. Taryba nenurodė, kokiuose miestuose gyvena skundus pateikę vartotojai.
Praėjusį mėnesį „Apple“ sutiko Kinijos vartotojams pakeisti „iPhone 6“ telefonų baterijas.
Praėjusį mėnesį „Apple“ sutiko Kinijos vartotojams pakeisti „iPhone 6“ telefonų baterijas po to, kai buvo gauta skundų, jog telefonai staiga išsijungia. Tačiau įmonė tuomet pareiškė, kad ši problema niekaip nesusijusi su telefonų saugumu.
Anksčiau su užsidegančių telefonų problema susidūrė Pietų Korėjos milžinė „Samsung“, kuri buvo priversta atšaukti maždaug 2,5 mln. „Galaxy Note 7“ telefonų.