Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kandidatų „medžioklė“ pažinčių programėlėje „Tinder“: per savaitę 25 darbo pokalbiai

Šiandien norint atkreipti gerų kandidatų dėmesį, darbdaviai imasi netradicinių sprendimų – pavyzdžiui, darbuotojų paiešką perkelia į pažinčių programėlę „Tinder“. Šią vasarą tai padariusi „Bitė Lietuva“ sulaukė didelio kandidatų susidomėjimo: vos per savaitę – 900 užmegztų kontaktų ir 25 darbo pokalbiai, teigiama pranešime spaudai.
Tinder
Tinder / 123RF.com nuotr.

„Siekiame kandidato kelią pas mus padaryti maksimaliai lengvą – juk nuolat naudojamoje programėlėje užmegzti kontaktą su potencialiu darbdaviu yra tiesiog patogiau. Šiandien kandidatai jau nori kuo trumpesnio, lengvesnio darbinimo proceso, tad ilgos atrankos, kruopštus motyvacinių laiškų rengimas – praeitis“, – pranešime žiniasklaidai pasakoja Eglė Staniulionė, „Bitė Lietuva“ žmonių ambasados vadovė.

Net 32 proc. lietuvių susidomėtų sudalyvauti įmonės darbo pokalbyje, jei būtų tik vienas atrankos etapas, 22 proc. – jei nereikėtų rengti CV ar motyvacinio laiško, o 12 proc. – pasirinkta neformali aplinka darbo pokalbiui: kavinė ar parkas, rodo šią vasarą tyrimų bendrovės „Spinter tyrimai“ atlikta gyventojų apklausa.

Vyrai – drąsesni, moterys – išrankesnės

Programėlėje sukurtam „Bitės“ profiliui simpatiją išreiškė įvairių sričių, patirties specialistai.

„Daugiausia ieškome pardavimų srities specialistų, o tokiai pozicijai tinkamus kandidatus galima įvertinti pagal asmenines savybes: komunikabilumą, drąsą, pasitikėjimą savimi. Šias savybes leido įvertinti neformalus bendravimas programėlėje“, – pasakoja E.Staniulionė. Ji priduria, kad nustebino tai, jog įmonės profiliu susidomėjo nemažai medikų.

Pasak ekspertės, neįprasta ir tai, kad profiliu „Tinderyje“ labiau domėjosi vyrai, nei moterys, kai įprastai jai dažniau tenka bendrauti su kandidatėmis moterimis. Tai galima paaiškinti ir bendra tendencija – moterys programėlėje yra kur kas išrankesnės nei vyrai. Pastarieji dažniau išreiškia susidomėjimą kitu žmogumi, kai tuo metu moterys susidomi vos vienu asmeniu iš 20, atskleidžia „Tinder“ statistiką analizuojančios platformos „Swipestats“ duomenys.

Dar trumpesnė atranka

Darbuotojų paieška „Tinder“ vyko be įprastų atributų – CV ir motyvacinio laiško. Nebeliko darbo pokalbiams būdingos specifikos – kandidatas turi tarsi save „parduoti“ būsimam darbdaviui, o tai kandidatams leido jaustis kur kas laisviau ir drąsiau.

„Visi pokalbiai prasidėdavo nuo šmaikščios frazės (angl. pick up line), bendravome kaip įprastai kiekvieną dieną – neformaliai. Didžiulis kandidatų antplūdis ir tebevykstantys darbo pokalbiai atskleidžia, kad toks bendravimo būdas kandidatams patrauklus: savo patirtimi, lūkesčiais ir tikslais jie dalinosi kur kas lengviau ir drąsiau. Panašias drąsias inovacijas planuojame vykdyti ir ateityje“, – teigia E.Staniulionė.

Bitė nuotr./Tinder
Bitė nuotr./Tinder

Įdarbinimo procesas tapo itin trumpas, nes po susirašinėjimo „Tinderyje“ kitas etapas – darbo pokalbis. Netradicinis darbuotojų paieškos būdas leido pritraukti kūrybingų, išradingų, drąsių kandidatų, kurie papildė pardavimų profesionalų komandą.

Ilgalaikė nauda

O kaip patys kandidatai reagavo į bendrovės profilį pažinčių programėlėje?

„Šis mūsų sprendimas sulaukė daug dėmesio: vyko daugybė ekspertų diskusijų socialiniuose tinkluose, tuo pačiu netrūko ir kritikos. Visgi patys kandidatai projektą vertino daugiausia teigiamai. Kai kurie pasimesdavo, pasitikslindavo, ar tikrai neieškome pažinčių, tačiau vėliau dažniausiai pagirdavo už nestandartinį projektą, arba iškart pristatydavo savo veiklą ir pomėgius. Projekto eigoje sulaukėme žinučių ir iš į kitą etapą nepatekusių kandidatų – vis pasidomėdavo, kaip sekasi, ar daug kandidatų“, – pasakoja E.Staniulionė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos