Sureagavo „Telia“
„Suprantame, kad Kazachijoje kilę neramumai ir susiklosčiusi įtempta situacija gali kelti nerimą dėl šioje šalyje esančių artimųjų ir draugų saugumo. „Telia“ niekada nepalieka savo klientų, kurie patenka į visiškai neprognozuojamą padėtį, todėl norime padėti tiek privatiems klientams, tiek verslui bendrauti su savo artimaisiais ir dalintis būtina informacija nemokamai“, – pranešime spaudai sakė „Telia“ verslo klientų vadovas Daniel Karpovič.
„Telia“ klientai susisiekti su savo artimaisiais ir draugais, esančiais Kazachstane, galės tiek iš mobiliojo, tiek iš fiksuotojo ryšio tinklo skambučiais ar SMS žinutėmis. Ten šiuo metu esantys žmonės galės nemokamai skambinti ir siųsti SMS į Lietuvą, priimti iš čia ateinančius skambučius, taip pat skambinti ir susirašinėti SMS su kazachiškais numeriais.
Nemokami skambučiai ir SMS tarp Lietuvos ir Kazachstano galios „Telia“ privatiems ir verslo klientams, turintiems abonentinius fiksuotojo ir mobiliojo ryšio planus, įskaitant ir išankstinio „Ežio“ bei „Extra“ mokėjimo paslaugų vartotojus ir galios dešimt dienų nuo šiandien iki sausio 15 d. vidurnakčio, teigiama pranešime spaudai.
Prisijungė ir „Tele2“
Tarptautinio ryšio pokalbius privatiems klientams kompensuos ir „Tele2“. Ši paslauga mobiliojo ryšio operatoriaus tinkle bus kompensuojama nuo sausio 5 d. iki sausio 16 d. imtinai.
„Suprantame žmonių susirūpinimą dėl susidariusios situacijos šioje šalyje ir tikime, kad skambučiai gali padėti susisiekti su savo artimaisiais ir apsikeisti svarbia informacija, kai to labiausiai reikia“ – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius Baltijos šalims.
Skambučiai į ir iš Kazachstano numerių, o taip pat į ir iš lietuviškų numerių, esančių toje šalyje, bus kompensuojami nuo sausio 5 d. iki sausio 16 d.
Operatorius „Tele2” tokį sprendimą priėmė reaguodamas į Kazachstane vykstančius neramumus ir pokalbių srautus, išaugusius šalyje apribojus interneto paslaugas.
Klientams, skambinantiems į ar iš Kazachstano, nereikia nieko papildomai daryti – skaičiuojant sąskaitą mėnesio pabaigoje bus pritaikoma kompensacija už šį laikotarpį.
Skambučiai bus kompensuojami privatiems klientams. Kompensacija netaikoma verslo bei išankstinio mokėjimo paslaugų vartotojams.
Svarbiausias ryšio paslaugas komensuos ir „Bitė Lietuva“
„Bitė Lietuva“ iki sausio 16 d. savo klientams kompensuos skambučius ir trumpąsias žinutes į ir iš Kazachstano, įmonė paskelbė pranešimu spaudai.
„Tiesiame pagalbos ranką neramumų sūkuryje atsidūrusiems žmonėms ir verslui. Mūsų klientams nemokamai suteiksime svarbiausias ryšio – skambučių ir trumpųjų žinučių – paslaugas. Klientai gali naudotis ryšiu nesukdami galvos dėl sąskaitų, o kompensacijas už paslaugas matys savo kito mėnesio sąskaitose už visą nurodytą laikotarpį,“ – paaiškina Pranas Kuisys, „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius.