15 diena važiuoja! Metinė prenumerata vos 7,99 Eur+DOVANA
Išbandyti
Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Keli tūkstančiai „Mezon“ klientų beveik savaitei buvo palikti be interneto

Šeštadienį su interneto gedimais susidūrę „Mezon Atrask“ interneto naudotojai jo negali pasiekti iki šiol. „Mezon“ valdančios įmonės Telecentras atstovai teigia, kad dėl gedimų kalta pasauliniu mastu suorganizuota kenkėjiška kibernetinė ataka, kuri paveikė dalį programinės įrangos.
Naršymas internete.
Naršymas internete. / Fotolia nuotr.

Skaitytojas Valdas iš Plungės pranešė, kad tris dienas negalėjo susisiekti su klientų aptarnavimo centru – savaitgalį niekas nedirbo, pirmadienį į aptarnavimo centrą dėl tinklo apkrovos nebuvo įmanoma prisiskambinti ir tik antradienį autoatsakiklyje pasigirsdavo pranešimas apie sutrikimus.

O kada interneto tiekimas bus atnaujintas, niekas nepranešė iki šiol. „Keista, kad technologijų amžiuje savaitę reikia gyventi be interneto“, – stebėjosi Valdas.

Telecentro komunikacijos vadovė Vaida Burvienė pasakojo, kad dėl sutrikimų kalta gegužės 14 dieną įvykdyta kenkėjiška kibernetinė ataka.

Pasak V.Burvienės, gedimas paveikė apie 3 tūkst. Lietuvos „Mezon“ vartotojų, kuriems interneto paslauga teikiama bevielės belaidžio ryšio technologijos pagrindu, o 4G mobiliuoju internetu (LTE ir WiMax) besinaudojantys klientai nesklandumų nepatyrė.

Telecentro atstovės teigimu, daugiau nei 70 proc. sutrikimų šiuo metu sutvarkyta, o įrangos sutrikimus patyrusiems klientams bus skirta kompensacija pagal sutartyje numatytas sąlygas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais