Ketvirtadalis startuolių kuria verslui skirtą programinę įrangą

Pusė Lietuvos startuolių kuria verslui skirtą programinę įrangą, finansines technologijas bei sprendimus sveikatos sistemai, rodo Inovacijų agentūros padalinio „Startup Lithuania“ ir startuolių asociacijos „Unicorns Lithuania“ bendra iniciatyva surinkti duomenys.
Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr. / 123RF.com nuotr.

Anot tyrimo, Lietuvos startuoliai aktyviausiai veikia penkiose industrijose: 25 proc. kuria verslui skirtą įrangą, 14 proc. – finansų technologijas, 10 proc. – veikia sveikatingumo, 7 proc. – gamybos ir pramonės srityse, reklama ir kūryba užsiima 6,5 proc. startuolių, pranešė „Unicorns Lithuania“.

„Startup Lithuania“ ir „Unicorns Lithuania“ atnaujino Lietuvos startuolių duomenų bazę, kurioje galima realiu laiku sekti jų augimą – tiek individualiai, tiek filtruoti ir nagrinėti startuolius pagal industriją, kuriose jie veikia, verslo modelį.

„Tik rinkdami tokius duomenis galime kokybiškai analizuoti sektoriaus situaciją – tai ne tik padeda identifikuoti ekosistemos problemas bei galimybes, bet taip pat leidžia geriau pristatyti ir reprezentuoti ekosistemos potencialą užsienyje, patekti į tarptautinius reitingus ar apžvalgas“, – pranešime teigė „Startup Lithuania“ vadovė Roberta Rudokienė.

Anot „Unicorns Lithuania“, dabar Lietuvoje aktyviai veikia per 850 startuolių. Maždaug du trečdaliai jų vadovaujasi verslas verslui (B2B) modeliu, apie trečdalis – verslas klientui (B2C), iki 5 proc. produktus ar paslaugas siūlo Vyriausybei, viešajam sektoriui (B2G).

Ventury.app duomenimis, šiemet į startuolius Baltijos šalyse jau investuota per 100 mln. eurų: Estijoje – 47 mln. eurų, Lietuvoje – 34 mln. eurų, o Latvijoje – 28 mln. eurų.

Pirmąjį ketvirtį Lietuvos startuolių sektoriuje dirbo 17,5 tūkst. darbuotojų, jų vidutinis atlyginimas siekė 3,7 tūkst. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis