„VoLTE ryšys veikia, bet su sutrikimais. Būna, kad, iš pirmo karto nepavykus prisiskambinti, reikia paskambinti antrą kartą.
Priežastis – programinės įrangos sutrikimas“, – 15min teigė Audrius Stasiulaitis, „Telia Lietuvoje“ atstovas.
Jo duomenimis, paveikti ir galbūt neįvyksta apie 1–2 proc. skambučių.
Tačiau tai neliečia visų pagalbos numerių, kaip greitosios ar policijos, kuriems VoLTE funkcija nenaudojama.
„Apgailestaujame ir situaciją sprendžiame operatyviai“, – sakė A.Stasiulaitis.
Jeigu yra būtinybė skambinti, telefone galima išjungti VoLTE funkciją ir tuomet skambučiai turėtų veikti be sutrikimų.
„Išjungti VoLTE funkciją nesudėtinga, ją galima rasti prie pagrindinių skambučio funkcijų“, – paminėjo „Telia Lietuvoje“ atstovas.
Kaip nurodo „Telia“, VoLTE yra balso skambučiai per mobilųjį internetą – 4G ryšį. Naudojantis šia paslauga balso skambučiai yra kokybiškesni ir sujungiami iki 3 kartų greičiau.
Jaunius Špakauskas, skaitmeninių paslaugų bendrovės „Bitė Lietuva“ korporatyvinės komunikacijos vadovas patvirtino, jog apie 14 val. buvo pastebėti iššūkiai bandant paskambinti į „Telia“ tinklą: „Netrukus pradėjome gauti ir mūsų klientų skundus, kad jie negali susisiekti su žmonėmis, kurie naudojasi „Telia“ ryšiu. Klientai skundėsi ne mažiau kaip valandą. Nors ryšio paslaugų sutrikimas įvyko „Telia“ pusėje, labai apgailestaujame dėl nepatogumų ir atsiprašome žmonių. Tiek, kiek nuo mūsų priklauso, dedame pastangas, kad „Bitės“ klientai nepatirtų nepatogumų.“