Ketvirtis milijardo pakibo ant plauko: dukart neatspėjus slaptažodžio pinigai nuplauks

Pastaruoju metu išaugus „Bitcoin“ kainoms, atsiranda nenumatytos kliūtys atsiimti uždirbtus pinigus. Žmonės, sukaupę didžiulius turtus kriptovaliutų dėka, supranta, kad jau seniai prarado slaptažodžius savo šifruotose skaitmeninėse piniginėse.
Kriptovaliutos
Kriptovaliutos / 123RF.com nuotr.

Programuotojas iš San Francisko Stefanas Thomasas „The New York Times“ sakė, kad jis turi 702 bitkoinus, kurie šiuo metu verti apie 236 milijonus dolerių. Deja, Thomasas net neįsivaizduoja, kaip prie jų prieiti, nes neprisimena slaptažodžio prie savo e-piniginės. Liko vos du bandymai suvesti teisingą slaptažodį prieš amžiams prarandant uždirbtus milijonus.

Net neatsižvelgiant į ilgalaikes kriptografijos perspektyvas, svarbiausia šių siaubo istorijų žinia yra ta, kad skaitmeninių finansų paėmimas į savo rankas yra didžiulė rizika, jei negalite valdyti savo slaptažodžių.

Kriptovaliutos pirkimo ar gavybos, o tada užmiršimo, kaip prieiti prie sąskaitos, problema yra tokia plačiai paplitusi, kad kibernetinio saugumo ekspertams atsiveria nauji darbo pasiūlymai padėti būsimiems turtingiesiems atkurti pamirštus slaptažodžius.

„Net rimti investuotojai visiškai nesugeba tvarkyti bet kokio tipo privačių duomenų“, – „The New York Times“ sakė Diogo Monica, kriptografinio saugumo startuolio „Anchorage“ įkūrėjas.

Pasak „The New York Times“, Thomasui ir kitiems, atsidurūsiems panašioje situacijoje, milijonai dolerių, kurie yra tiesiog nepasiekiami, sugadino visą decentralizuotos valiutos, tokios kaip „Bitcoin“, idėją.

„Visa ši mintis turėti savo banką – leiskite man pasakyti taip: „Ar jūs patys sau siuvatės batus?“, – klausia Thomasas. „Priežastis, kodėl turime savo bankus, yra ta, kad nenorime spręsti visų tų dalykų, kuriuos daro bankai“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis