Toks sprendimas buvo priimtas nuogąstaujant, kad tokie žaidimai kelia „didelę socialinę riziką“, įskaitant potencialią grėsmę patiems vartotojams bei eismo ir „geografinės informacijos“ saugumui, pranešė Kinijos vaizdo ir garso bei skaitmeninės leidybos asociacija (CADPA).
Ji pranešė, kad apie tai ją informavo Kinijos valstybinė spaudos, leidybos, radijo, filmų ir televizijos administracija (SAPPRFT), šiuo metu vertinanti tokių žaidimų saugumą.
„Iki tol SAPPRFT nepriims paraiškų aprobuoti tokius žaidimus ir perspėja tokių žaidimų kūrėjus“, – pranešė tarnyba.
Pekinas griežtai kontroliuoja visą topografinę ir geografinę informaciją, o papildytos realybės žaidimai daugeliu atveju remiasi būtent tokia informacija.
Kinija yra milžiniška potenciali rinka internetinių žaidimų kūrėjams: 2015 metų pabaigoje šalyje buvo 1,3 mlrd. mobiliųjų telefonų naudotojų.