Kinijoje pradėta naudoti valstybės remiama piršlybų programėlė

Siekdama padidinti santuokų skaičių, tarnyba Dziangsi mieste naudoja duomenis apie vienišus gyventojus, kad sukurtų pažinčių platformą, praneša „The Guardian“.
Kinijos vėliava
Kinijos vėliava / 123RF.com nuotr.

Vienas miestas Dziangsi provincijoje, esančioje Kinijos rytuose, mano, kad rado išeitį meilės paieškų išvargintiems žmonėms – tai valstybės remiama pažinčių tarnyba.

Guixi mieste, kuriame gyvena apie 640 tūkst. žmonių, pradėjo veikti programėlė, kuri, naudodamasi duomenimis apie vienišus gyventojus, sukūrė porų paieškos platformą. Ši programėlė vadinasi „Palm Guixi“ ir organizuoja aklo pobūdžio pasimatymus, rašo valstybinis laikraštis „China Youth Daily“.

Ši programėlė yra dalis provincijoje vykdomos iniciatyvos, kuria siekiama padidinti santuokų skaičių. Pastarąjį dešimtmetį statistika buvo liūdna – santuokų skaičius mažėjo visoje šalyje. 2021 m. 1000 gyventojų teko 5,4 santuokos, o JAV – šešios.

Kitur Dziangsi vietos valdžios institucijos organizuoja asmeninius renginius, kad žmonės susituoktų.

Vienas iš pagrindinių Dziangsi bandomojo projekto ramsčių – kampanija prieš dideles „nuotakų kainas“. Pastaraisiais metais vyriausybė neskatino tradicinės praktikos, kai potencialus jaunikis prieš santuoką pasiūlo nuotakos šeimai grynųjų pinigų. Šalies civilinis kodeksas draudžia „reikalauti pinigų ar dovanų, susijusių su santuoka“. Tačiau praktikoje ši tradicija tebėra paplitusi, ypač kaimo vietovėse.

Internete reakcijos į valstybės finansuojamą pagalbą susirandant porą buvo nevienareikšmės. Daugelis komentatorių ją siejo su vyriausybės siekiu padidinti sparčiai mažėjantį gimstamumą Kinijoje.

Tikimasi, kad kinai „dauginsis kaip kiaulės“, rašė vienas vartotojas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis