Pranešimas paskelbtas po pirmadienį verslo leidinio „The Wall Street Journal“ paskelbto straipsnio, kuriame teigiama, kad reguliavimo institucijos baigia tyrimą dėl pavėžėjimo milžinės „Didi“ ir kad bus leista registruoti naujus platformos vartotojus.
Kinijos – didžiausios pasaulyje žaidimų rinkos – pareigūnai praėjusiais metais įvedė daugybę apribojimų, vykdydami plačią vyriausybės kampaniją, kuria buvo siekiama suvaldyti didžiules technologijų įmones.
Jie apribojo vaikų žaidimo laiką, siekdami kovoti su priklausomybe, ir devyniems mėnesiams sustabdė naujų žaidimų leidimus. Tokie sprendimai turėjo įtakos daugelio įmonių, įskaitant sektoriaus milžinę „Tencent“, veiklos rodikliams.
Kinijos nacionalinė spaudos ir leidinių administracija antradienį pranešė patvirtinusi 60 naujų žaidimų. Šių metų balandį institucija jau patvirtino pirmąją žaidimų partiją.
Tarp žaidimų, kuriems išduoti leidimai, kūrėjų nebuvo „Tencent“ ar jos varžovės „NetEase“, tačiau į sąrašą įtraukti žaidimai, kuriuos sukūrė „Perfect World“ ir „miHoYo“ – tarptautinio hito „Genshin Impact“ kūrėja.
Po šios naujienos Kinijos technologijų akcijos pabrango Honkongo biržoje, skatinamos teigiamų investuotojų ir analitikų nuotaikų, kurias jau buvo pagerinęs šią savaitę paskelbtas pranešimas dėl „Didi“.
Naujienos taip pat padidino kitų pagrindinių technologijų įmonių akcijų kursą – Honkongo rinkos sunkiasvorės „Alibaba“ akcijos pabrango daugiau nei 8 proc., o „JD.com“ – daugiau nei 4 procentais.
Įsigaliojus suvaržymams, šimtai Kinijos žaidimų gamintojų įsipareigojo iš savo gaminių pašalinti „politiškai žalingą“ turinį ir užtikrinti, kad nepilnamečiai žaidėjai laikytųsi vyriausybės nustatytų reikalavimų.
Kinijos ekonomiką – antrą pagal dydį pasaulyje – pastaraisiais mėnesiais prislėgė griežti pandeminiai apribojimai, todėl vyriausybė ėmėsi skubių priemonių jai atgaivinti.