Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kirtis klimato kaitos neigėjams: „Google“ ir „YouTube“ nutrauks išmokas už reklamas

„Google“ nebeleis reklamuotojams, leidėjams ir „YouTube“ kūrėjams užsidirbti iš turinio, kuris neigia klimato kaitos egzistavimą. Ketvirtadienį bendrovė išsamiai aprašė šiuos pakeitimus paramos dokumente.
„YouTube“
„YouTube“ / 123RF.com nuotr.

Sustiprins turinio priežiūrą

„Šiandien skelbiame naują „Google“ reklamuotojams, leidėjams ir „YouTube“ kūrėjams skirtą pajamų gavimo politiką, pagal kurią bus draudžiama reklamuoti ir gauti pajamų iš turinio, kuris prieštarauja nusistovėjusiam moksliniam sutarimui dėl klimato kaitos egzistavimo ir priežasčių“, - dokumente teigė „Google Ads“ komanda.

„Tai apima turinį, kuriame klimato kaita vadinama apgaule ar sukčiavimu, teiginius, neigiančius, kad ilgalaikės tendencijos rodo, jog pasaulio klimatas šyla, ir teiginius, neigiančius, kad šiltnamio efektą sukeliančių dujų išmetimas ar žmogaus veikla prisideda prie klimato kaitos.“

„Google“ teigia, kad, siekdama užtikrinti šios politikos vykdymą, naudos automatinių įrankių ir žmonių atliekamų peržiūrų derinį. „Vertindami turinį pagal šią naująją politiką, atidžiai nagrinėsime teiginių kontekstą ir atskirsime turinį, kuriame melagingas teiginys pateikiamas kaip faktas, nuo turinio, kuriame apie tą teiginį pranešama arba jis aptariamas“, - sakė „Google“.

Pasak kompanijos atstovo spaudai, skelbimai vis tiek bus leidžiami klimato temomis, pavyzdžiui, viešose diskusijose apie klimato politiką, mokslinius tyrimus ir kt.

15min primena, kad griežtesni veiksmai, nukreipti prieš klimato kaitos neigėjus, yra antras didelis „Google“ dezinformacijos politikos pakeitimas per pastarąsias dienas - praėjus maždaug savaitei po to, kai „YouTube“ uždraudė dezinformaciją apie vakcinas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?