Sustiprins turinio priežiūrą
„Šiandien skelbiame naują „Google“ reklamuotojams, leidėjams ir „YouTube“ kūrėjams skirtą pajamų gavimo politiką, pagal kurią bus draudžiama reklamuoti ir gauti pajamų iš turinio, kuris prieštarauja nusistovėjusiam moksliniam sutarimui dėl klimato kaitos egzistavimo ir priežasčių“, - dokumente teigė „Google Ads“ komanda.
„Tai apima turinį, kuriame klimato kaita vadinama apgaule ar sukčiavimu, teiginius, neigiančius, kad ilgalaikės tendencijos rodo, jog pasaulio klimatas šyla, ir teiginius, neigiančius, kad šiltnamio efektą sukeliančių dujų išmetimas ar žmogaus veikla prisideda prie klimato kaitos.“
„Google“ teigia, kad, siekdama užtikrinti šios politikos vykdymą, naudos automatinių įrankių ir žmonių atliekamų peržiūrų derinį. „Vertindami turinį pagal šią naująją politiką, atidžiai nagrinėsime teiginių kontekstą ir atskirsime turinį, kuriame melagingas teiginys pateikiamas kaip faktas, nuo turinio, kuriame apie tą teiginį pranešama arba jis aptariamas“, - sakė „Google“.
Pasak kompanijos atstovo spaudai, skelbimai vis tiek bus leidžiami klimato temomis, pavyzdžiui, viešose diskusijose apie klimato politiką, mokslinius tyrimus ir kt.
15min primena, kad griežtesni veiksmai, nukreipti prieš klimato kaitos neigėjus, yra antras didelis „Google“ dezinformacijos politikos pakeitimas per pastarąsias dienas - praėjus maždaug savaitei po to, kai „YouTube“ uždraudė dezinformaciją apie vakcinas.