Visa ši pagalbos schema yra tarsi „pagalbos centras“, tačiau paslaugas jame teikia ne kalnuose pasislėpę teroristai, o skirtingose pasaulio vietose esantys „Islamo valstybės“ nariai, sako Kovos su terorizmu centro West Pointe (JAV) kibernetinės saugos ekspertas Aaronas Brantly'is.
„Sakyčiau, kad iš esmės jie yra techniškai pažengę“, – įspūdžiais dalinosi A. Brantly'is.
Patarimai dažniausiai perteikiami IS naudojamame komunikacijos kanale „Telegram“, kur pokalbiai šifruojami.
Džihadistų pagalbos centras pateikia ir ilgus mokymosi gidus. A. Branlty'is sako peržiūrėjęs 300 puslapių mokomųjų dokumentų ir 25 „Youtube“ vaizdo įrašus, kuriuose patariama, kaip likti nepastebėtiems slaptųjų tarnybų ir pareigūnų.
„Sakyčiau, kad iš esmės jie yra techniškai pažengę“, – įspūdžiais dalinosi A. Brantly'is. Štai keletas pavyzdžių, ko dažniausiai teiraujamasi „Islamo valstybės“ pagalbos centre.
Kaip paslėpti telefono numerį, kai registruojamasi prie aplikacijų, tokių kaip „Telegram“? Viename CNN žurnalistų matytame pavyzdyje pateikiamas 28 puslapių gidas, kuriame aprašoma, kaip paslėpti telefono numerį kuriant paskyras „Twitter“ ir „Telegram“;
Klausimai apie tai, ar džihadistų komunikacijoms verta naudoti „Skype“;
Atsargos priemonės, kurių vartotojai turi imtis naudodami „Instagram“, kad nebūtų atskleista jų buvimo vieta ir patarimai, kaip sutrikdyti veido atpažinimo technologijų veikimą;
Kokios aplikacijos labiausiai tinka norint paskambinti?;
Kaip bendrauti skaitmeniniu būdu, jei nėra prieigos prie interneto?;
Kaip saugiai naršyti internete?