„Google“ išleistoje ieškomiausių 2016 metų frazių statistikoje paaiškėjo, kad dažniausiai užsieniečiai ieško, kaip išsiversti žodžius iš anglų į lietuvių kalbą, taip pat domėjosi Lietuvos vėliava, Lietuvos ambasada, Lietuvos moterimis ir tik po to mūsų šalies krepšiniu“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas „Nuevo reklama’“ kompanijos vadovas Andrius Kupstaitis.
Tuo tarpu temos, susidomėjimas kuriomis 2016 metais augo labiausiai, buvo šios: Lithuanian olympic basketball team 2016, Lithuania elections, Lithuanian swimmer, Lithuanian currency in INR (Indijos valiuta).
Taigi, nors mūsų šalis ir maža, tačiau krepšinis, plaukimas ir mūsų kalba yra patys įdomiausi dalykai, kurie garsina Lietuvą ir yra svarbūs viso pasaulio interneto tinklo vartotojams.
„Lietuvą vis labiau garsina mūsų sportininkai, mes tampame patrauklesne šalimi investicijoms, verslui ir net pramogoms. Tikėtina, kad žmonės vis daugiau ieškos informacijos apie mūsų šalį, sostinę, kalbą, sportininkus, Eurovizijos dalyvius“, – teigia „Google“ ekspertas A.Kupstaitis.