Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kodėl „Instagram“ pranešimuose negalima naudoti nuorodų?

Socialiniai tinklai dabar turbūt yra geriausia erdvė savo verslui reklamuoti. Vienas iš populiariausių socialinių tinklų dabar neabejotinai yra „Instagram“, tačiau jis turi vieną keistą savybę – pranešimuose negalima naudoti nuorodų. Kodėl? Juk taip „Instagram“ būtų tik dar patrauklesnė reklamos platforma.
Instagram
Instagram / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Facebook Instagram

„Instagram“ yra nuotraukų ir trumpų vaizdo įrašų platforma ir negalima paneigti, kad jai sekasi puikiai. Daugiau nei 500 milijonų naudotojų „Instagram“ tinklu naudojasi kasdien, bent kartą per mėnesį – daugiau nei milijardas. „Instagram“ gyvuoja jau 10 metų ir sparčiai auga iki šiol. Kompanija priklauso „Facebook“ ir jau visai greitai „Instagram“ generuojamų pajamų dalis priartės prie 40 proc. visų korporacijos pajamų.

Visa tai paverčia „Instagram“ nuostabia platforma rinkodarai. Jau esate girdėję apie tai, kaip gerai sekasi didesniems „Instagram“ puslapiams. Žinomi žmonės parduoda tiesioginę reklamą savo puslapiuose, o kompanijos Lietuvoje už tai moka tūkstančius eurų. Vakaruose – dešimtis tūkstančių eurų.

Būtų logiška, jei „Instagram“ leistų į nuotraukų aprašymus dėti nuorodas, tiesa? Tai padėtų naudotojams ir įmonėms. Tačiau tai nėra leidžiama. Kodėl?

Viena iš priežasčių, kodėl „Instagram“ neleidžia dėti nuorodų į pranešimus – šiukšlių vengimas. Iš pradžių „Instagram“ norėjo būti tik nuotraukų talpinimo platforma. Jokių perdėtai sudėtingų žinučių, tik „Žiūrėkit, kaip gražiai atrodau“ ir „Žiūrėkit, kokia juokinga mano katė“. Tai padėjo „Instagram“ išsiskirti iš kitų socialinių tinklų, kuriuose nuotraukas keičia tekstas, tekstą – nuorodos. Kartu tai padėjo išvengti kenkėjiškų nuorodų platinimo – problemos, su kuria iki šiol kovoja kiti socialiniai tinklai.

Dabar nuorodos neleidžiamos jau su kiek kitokia motyvacija – „Instagram“ nenori, kad jūs paliktumėte puslapį. „Instagram“ stiprybė – visiškas naudotojo įtraukimas. Galite būti autobuse, laiptinėje ar tarp parduotuvių lentynų – „Instagram“ visada yra kas nors naujo. Ir naudotojai praktiškai visiškai nesutelkdami dėmesio lėtai slenka savo „Instagram“ takeliu žemyn kai tik turi laisvą akimirką. Taip jie tampa ir daugybės reklamų vartotojais, o reklama yra pagrindinis „Instagram“ pajamų šaltinis. „Instagram“ gauna pajamas tik už tinkle esančią reklamą, todėl kompanija nenori, kad lengvai paliktumėte programėlę ar puslapį.

Įsivaizduokite, kad esate meno galerijoje, į kurią galima patekti nemokamai. Kas trečias paveikslas joje – reklama, generuojanti galerijos pajamas. Savaime aišku, kad galerija primins labirintą, kad žmonės joje užtruktų kiek įmanoma ilgiau. Ir išėjimų čia nebus daug – tik tiek, kiek reikia.

Nuorodos „Instagram“ pranešimuose būtų kaip išėjimai iš to labirinto. Paspaudę nuorodą atsidursite kokiame nors puslapyje, iš kurio į „Instagram“ galite iš karto ir nesugrįžti.

Nuorodos „Instagram“ tinkle nėra uždraustos visiškai. Jos dažnai sutinkamos puslapių aprašymuose, o daugiau sekėjų turintys puslapiai sulaukia ir šiokių tokių privilegijų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų