Net būdamas atviro testavimo stadijoje, žaidimas per pirmąjį mėnesį surinko net 6 milijonus žaidėjų, o šiandien skaičiuojama, kad žaidimą asmeniniuose kompiuteriuose ir konsolėse žaidžia daugiau nei 30 milijonų žaidėjų. Jau kelis mėnesius jis nesitraukia iš „Steam“ žaidimų parduotuvės lyderio pozicijos.
Vienas iš pagrindinių „Playerunknown‘s Battlegrounds“ sėkmės formulės elementų – puikiai įsisavintos klasikinio trilerio taisyklės. Trumpai tariant, „Playerunknown‘s Battlegrounds“ yra „Bado žaidynių“ atitikmuo žaidimų pasaulyje. Žaidėjas kartu su 99 kitais oponentais yra išmetamas į negyvenamą salą, o jo tikslas – išlikti paskutiniuoju gyvu žaidėju.
Žaidimo sumanytojas Brendanas Greene'as, savo karjerą žaidimų industrijoje pradėjo sukūręs populiariojo „Arma 2“ modifikacija „DayZ: Battle Royale“. Po didžiulės modifikacijos sėkmės, šis vyrukas panašią modifikaciją sukūrė ir „Arma 3“ žaidimui, o 2015-aisiais jį į savo komandą pasikvietė „Daybreak Games“ studija, kuri tuomet dirbo su „H1Z1“ žaidimu. 2016-aisiais B.Greeno kelias pasisuko į Pietų Korėją ir „Bluehole“ studiją, kuri jam suteikė praktiškai neribotus išteklius ir netrukus pasaulį išvydo „Playerunknown‘s Battlegrounds“ bandomoji versija. Įdomus faktas – pats žaidimo pavadinimas yra gražus reveransas Brendanui, nes nuo pat savo karjeros pradžios jis žaidimuose naudojo „Playerunknown“ slapyvardį.
„Playerunknown‘s Battlegrounds“ šiemet susilaukė gausybės apdovanojimų, tarp kurių ir geriausio metų žaidimo, skirto asmeniniams kompiuteriams, titulas. Plačiau apie šio žaidimo sėkmę galite sužinoti šios savaitės „Žaismo DNR“ naujienų laidoje.