„Problema ta, kad nuo lapkričio 18 d. iPhone turėtojams neveikia programėlė m.Ticket. „Susisiekimo paslaugos“ jau beveik mėnesį neišsprendžia problemos. Siūlo pirkti bilietus kitaip: įsigyti Vilniečio kortelę arba popierinį bilietą iš vairuotojo. Kodėl turiu leisti papildomus pinigus? Įtariu, aš ne viena tokia? Gal Susisiekimo paslaugos norėtų kompensuoti mums išlaidas, atsiradusias dėl jų nekompetencijos? O gal leis važinėti nemokamai, kol susitvarkys?“ – klausia vilnietė Saulė.
Timpt už vadžių, vėl iš pradžių: dar šiek tiek kantrybės
SĮ „Susisiekimo paslaugos“ Viešųjų ryšių ir komunikacijos specialistas Tomas Šiuškus neneigia, kad ši problema įmonei žinoma:
„Problema sprendžiama. Mobiliaisiais telefonais su iOS 11 operacine sistema besinaudojantys viešojo transporto keleiviai mobiliojoje programėlėje m.Ticket laikinai negali įsigyti kelionės bilietų. Todėl kiekvieno jų prašome naudotis kitais atsiskaitymo už viešojo transporto keliones būdais: bilietais pildyti „Vilniečio kortelę“ – tai galima padaryti tiek internetu, tiek ir bet kurioje „Vilniečio kortelės“ ženklu pažymėtoje bilietų platinimo vietoje – ar įsigyti vienkartinį bilietą iš vairuotojo. Bilietus įsigyti galima ir naudojantis mobiliąja programėle TRAFI.
Šiuo metu kaip tik atliekame mobiliosios programėlės m.Ticket naujinių testavimus, kuriuos baigę pristatysime vartotojams atnaujintą m.Ticket – tiek turintiems telefonus su Android, tiek ir su iOS operacinėmis sistemomis. Didelį dėmesį skyrėme dabartinės sistemos stabilumui, greitaveikai užtikrinti, taip pat bus išspręsti ir nesklandumai su iOS – programėlė tinkamai veiks su iOS 11 ir vėlesnėmis iOS versijomis.
Be to, programėlėje bus galimybė matyti aktyvų telefono numerį ir bus galima atnaujinti aktyvios SIM kortelės telefono numerį – tai itin aktualu turintiems įrenginius su dviguba SIM kortelių laikmena.
Mobilioji programėlė m.Ticket bus atnaujinta artimiausiu metu, todėl paprašysime dar šiek tiek kantrybės.“
Jei neveikia, kontrolieriai turėtų atsižvelgti
Taip pat T.Šiuškus paaiškino, ką reikėtų daryti, jei dėl kokių nors priežasčių programėlės veikimas sutriktų:
„Mobiliosios programėlės m.Ticket modulis veikia labai stabiliai, o visi pastaruoju metu kilę incidentai – pavieniai, arba sąlygoti sutrikimų iš trečiųjų šalių pusės.
Jeigu keleivis per mobiliąją programėlę m.Ticket yra įsigijęs viešojo transporto bilietų, tačiau negali jų aktyvinti, apie šiuos nesklandumus rekomenduojama pranešti SĮ „Susisiekimo paslaugos“ specialistams telefonu (8 5) 210 7050 arba el. paštu info@vilniustransport.lt. Kai kuriais atvejais užtenka arba perkrauti telefoną, arba perrašyti programėlę.
Tačiau, jeigu keleivis vis tiek negali aktyvinti arba pateikti kontrolei aktyvinto bilieto, o autobuse ar troleibuse vykdoma keleivių kontrolė, kontrolieriui užtenka arba parodyti telefono ekraną, kai bandoma aktyvinti programėlėje esantį bilietą, arba nurodyti savo telefono numerį. Jį patikrinęs kontrolierius matys visus keleivio turimus bilietus, tarp jų – ir aktyvintus, kad keleivis turi įsigijęs kelionės bilietą.
Sutrikus mobiliosios programėlės m.Ticket veikimui, apie sutrikimus operatyviai informuojami viešojo transporto kontrolieriai, o bilietų kontrolė vykdoma atsižvelgiant į esamo sutrikimo pobūdį. Norime patikinti, kad kontrolieriai į kiekvieną situaciją atsižvelgia individualiai, įvertina, ar keleivis turėjo galimybę įsigyti viešojo transporto bilietą ir ar turėjo galimybę jį aktyvinti.“