„Nors „Packard Bell“ yra labai populiari pasaulio rinkoje, šis prekės ženklas Baltijos šalyse dar nebuvo pristatytas. Dabar „Packard Bell“ žengia į Baltijos šalių rinką remdamasi strateginiu sprendimu prekiauti savo produktais Rytų Europoje. Pirmosios Rytų Europos šalys, pradėjusios prekiauti „Packard Bell“ produktais daugiau nei prieš metus, buvo Rusija ir Ukraina. Paaiškėjus, kad pirkėjai noriai renkasi šį prekės ženklą, jis buvo pristatytas kitoms šalims, tad dabar atėjo eilė su šia produkcija supažindinti Lietuvos, Latvijos ir Estijos gyventojus“, – sakė Andris Pastors, oficialus „Packard Bell“ atstovas Baltijos šalyse.
Derindama modernų dizainą su puikia ergonomika ir funkcionalumu, „Packard Bell“ siūlo vizualiai patrauklią ir techniškai patikimą techninę įrangą namų kompiuterių naudotojams. Daugiausia jų sudaro 16-45 metų amžiaus žmonės, norintys naudoti stilingus ir intuityvius kompiuterius, pabrėžiančius jų gyvenimo būdą. Iš „Packard Bell“ produktų asortimento Lietuvoje bus galima įsigyti: stalinių kompiuterių „imedia L“ ir „imedia S“, nešiojamųjų kompiuterių „EasyNote“, kompaktiškų nešiojamųjų kompiuterių „dotS“ ir monitorių „Maestro“ bei „Visio“.
„Nešiojamieji kompiuteriai „EasyNote“ užima svarbią Vakarų rinkos dalį, todėl tikimės, kad „EasyNote“ Lietuvoje taip pat bus populiariausias „Packard Bell“ gaminys“, – kalbėjo A.Pastors.
„Packard Bell“ tikisi per vienerius metus Lietuvoje pasiekti 10 proc. namų kompiuterių rinkos. Siekdama šio tikslo „Packard Bell“ planuoja vykdyti įvairią reklaminę veiklą, skirtą galutiniams naudotojams, o pirmuosius bendradarbiavimo su pagrindiniais prekybos partneriais veiksmus planuojama pradėti jau šią vasarą – priešmokyklinės prekybos laikotarpiu rugpjūčio mėnesį.
Lietuvoje visi norintieji galės įsigyti „Packard Bell“ produktų iš IT prekiautojų, perkančių kompiuterinę įrangą iš didžiausių oficialių didmenininkų: „Acme“, „Also“ ir „Elko“.