KT prašymą nagrinėti reklamą priėmė vasario mėnesį gavusi „Tele2“ skundą.
„Kaip teigia KT savo atsakyme, UAB „Bitė Lietuva“ pateikė duomenis, patvirtinančius, jog reklamoje iš tiesų pateikiami būtent reklamoje nurodyto laikotarpio duomenys, gauti (surinkti) iš šaltinio „Speedtest.net“, – rašoma „Bitės“ pranešime.
Anot „Bitės“, KT taip pat nustatė, kad jos teikiamos 4G mobilaus interneto paslaugos teritorijos aprėptis buvo pakankama, kad pagal reklamoje nurodyto laikotarpio OOKLA taikomos metodikos duomenis interneto paslaugos teikėjas būtų įvardinamas greičiausiu.
„Tele2“ komunikacijos vadovas Baltijos šalyse Andrius Baranauskas atkreipė dėmesį, kad KT nenurodė, jog „Bitės“ reklama yra teisinga; ji nurodė, kad Bitės reklama nepažeidžia teisės aktų, o tai esą nėra tas pats.
„Ryšių reguliavimo tarnybos tyrimas rodo, kad „Bitės“ internetas yra lėčiausias. Nepriklausomų tyrimų, publikuotų žiniasklaidoje, rezultatai rodo, kad „Bitės“ internetas yra lėčiausias. Žurnalistų atlikti matavimai rodo, kad „Bitės“ internetas yra lėčiausias. Galiausiai – bet kuris vartotojas gali pats tuo įsitikinti. Ir tik Bitės reklamose internetas yra sparčiausias“, – teigia A.Baranauskas.
„Bitė“ reklamoje remiasi OOKLA platformos „Speedtest.net“ matavimais, kurie gaunami iš vartotojų atliktų greičio testų. 37 tūkst. Speedtes.net platformos matavimų rodo, kad „Bitės“ (apie 14 tūkst. matavimų) mobilusis internetas yra greičiausias Lietuvoje. Toliau seka „Omnitel“ (apie 12 tūkst.matavimų) ir „Tele2“ (apie 10 tūkst. matavimų).
Pagal Ryšių reguliavimo tarnybos matavimus, kurie buvo atliekami lauke važiuojant automobiliu remiantis kita metodika (drive test), greičiausiais 4G ryšys Lietuvoje priklauso „Omnitel“, „Bitės“ – prasčiausias.