Kosmoso turizmas: kiek kainuos 6 valandų skrydis į stratosferą?

Prancūzijoje įsikūręs startuolis „Zephalto“ bendradarbiauja su Prancūzijos kosmoso agentūra (CNES) dėl skrydžių į stratosferą didžiuliu balionu, praneša „Space“.
Horizontas
Horizontas / 123RF.com nuotr.
Temos: 2 Kosmosas Žemė

„Zephalto“ suslėgtos kapsulės, nešamos didžiuliu vandenilio arba helio pripildytu balionu, pakils į 25 km aukštį.

Skrydžius planuojama pradėti iki 2025 m., o bendrovės interneto svetainėje jau priimamos rezervacijos už 120 000 eurų užstatą, teigiama „Bloomberg“ pranešime.

Į „Zephalto“ balioną tilps šeši keleiviai ir du pilotai, jis kils iš Prancūzijos kosmodromo. Įmonė tikisi išplėsti savo veiklą visame pasaulyje.

„Zephalto“ planuoja pasiūlyti „Michelin“ žvaigždutės lygio restorano patirtį su vaizdu į kosmosą pro langą. Be to, bus įrengtas belaidis internetas.

Pats skrydis iš viso truks šešias valandas, kurias sudarys pusantros valandos kilimas, trys valandos, skirtos pavalgyti, pavakarieniauti ir apžiūrėti vaizdus, ir dar pusantros valandos nusileidimas atgal į Žemę.

„Pasirinkome 25 kilometrų aukštį, nes tai aukštis, kuriame esate kosmoso tamsoje, o 98 proc. atmosferos yra po jumis, todėl galite gėrėtis mėlyna Žemės linija. Esate kosmoso tamsoje, bet be nulinės gravitacijos patirties“, – sakė aerokosmoso inžinierius ir „Zephalto“ įkūrėjas Vincentas Farret d'Astièsas.

Iki šiol bendrovė atliko tris bandomuosius bandomuosius stratosferinio oro baliono skrydžius, tačiau dar nė vienas iš jų nebuvo tokiame aukštyje, koks numatytas. Pirmiausia bendrovė turi gauti Europos aviacijos saugos agentūros (EASA) sertifikatą, kad galėtų skraidyti komerciniais orlaiviais. Pradėjusi veiklą, „Zephalto“ planuoja atlikti iki 60 skrydžių per metus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis