Kriptovaliutų kasėjai perka mažiau vaizdo plokščių – ir padėtis tik gerės

Šiuo metu vaizdo plokščių paklausa, kylanti dėl kriptovaliutų kasimo, mažėja, kas yra suprantama: pajamos iš skaitmeninio aukso kasybos dabar yra ganėtinai mažos, naujos vaizdo plokštės atsiperka tik maždaug per metus, o kur dar kitų kompiuterių detalių kainos.
Elektromarkt kriptovaliutu kasykla
„Elektromarkt“ kriptovaliutų kasykla / Elektromarkt nuotr.

„nVidia“, matydama grėsmę paklausai dėl vėliau rinką galimai užplūsiančių naudotų vaizdo plokščių, imasi atsargumo priemonių. Ši įmonė savo partneriams uždraudė aktyviai reklamuoti kriptovaliutų kasybą ar tiesiogiai pardavinėti vaizdo plokštes kriptovaliutų fermoms.

Panašu, kad tam yra ir kitų priežasčių, ne tik kriptovaliutų kainų sumažėjimas. Kalbama, kad specializuotų kriptovaliutai kasti skirtų įrenginių (ASIC) pardavėjas „Bitmain“ savo klientams artimiausiu metu pasiūlys intriguojančių naujovių. Balandį galime išvysti tokių ASIC įrenginių, kurie sugebės kasti tas valiutos, kurias dabar gali kasti tik vaizdo plokštes. Kai atsirado ASIC, galintys kasti „Bitcoin“, vaizdo plokščių paklausa stipriai krito. Jei „Bitmain“ pasiūlys ASIC, gebančių išgliaudyti ir naujus algoritmus, tas pats nutiks ir šį kartą, nes kasti valiutas su vaizdo plokštėmis tiesiog nebeapsimokės.

„Digitimes“ atskleidžia, kad net jeigu vaizdo plokščių paklausa smarkiai kris, „nVidia“ greito atsako neturi. Būsimosios grafikos procesorių architektūros „Turing“ lustai turėtų būti pradėti gaminti tik šių metų trečiame ketvirtyje. Tačiau ši informacija taip pat kol kas nėra pagrįsta oficialiais pareiškimais ir yra vertintina tik kaip gandai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis