Kuris prekės ženklas 2021-aisiais pabrango labiausiai? Kaip per pandemiją pavyko pasiekti stulbinamą 184 proc. augimą?

Pandemija ir lustų krizė tęsiasi, bet kai kurioms kompanijoms pavyksta auginti savo prekinių ženklų vertę neįtikėtinais tempais.
„Tesla“
„Tesla“ / 123RF.com nuotr.
Temos: 2 Tesla, Inc. Verslas

Štai „Ferrari“ prekės ženklo vertė per 2021-uosius padidėjo 12 %, „Audi“ – 8 %, „Volkswagen“ – 9 %. Ir tai – neblogas augimas. Aišku, tokie prekiniai ženklai, kaip „Netflix“ (19 %) ir „Youtube“ (21 %) naminių pramogų amžiuje brango labiau.

Panašių augimu gali pasidžiaugti ir namų elektronikos, farmacijos, valymo chemijos sektoriai. Bet labiausiai paaugo „Tesla“.

„Tesla“ prekės ženklo vertė per 2021-uosius padidėjo net 184 %. Tai – geriausias rodiklis ne tik automobilių sektoriuje, bet ir apskritai.

Lyginant su 2020-aisiais metais, brangiausių prekės ženklų sąrašuose „Tesla“ palypėjo per 26 pakopas ir dabar yra patogiai įsitaisiusi 14 vietoje. „Tesla“ prekės ženklas yra vertinamas 36,3 milijardais dolerių.

Brangiausi prekės ženklai pasaulyje yra „Apple“, „Amazon“, „Microsoft“, „Google“, „Samsung“. Ir „Tesla“ nuo jų atsilieka labai daug, bet toks augimas „Tesla“ greit pavers vertingiausia automobilių marke.

Kol kas vertingiausias automobilių prekės ženklas priklauso „Toyota“ – ši markė vertinama 54,1 milijardais dolerių. „Mercedes-Benz“ (50,9 milijardai) ir BMW (41,6 milijardai) atsilieka nedaug, bet „Tesla“ jas gali pavyti labai greitai.

Reitingą sudariusi „Interbrand“ pabrėžia, kad prie puikių „Tesla“ rezultatų prisideda kompanijos aktyvumas socialiniuose tinkluose, ambicingi produktų pristatymai ir lyderystė augančiame elektromobilių sektoriuje. Aišku, „Tesla“ vardas nėra parduodamas, bet tokie reitingai ir ypač augimas rodo bendrą kompanijos poziciją.

„Tesla“ seniai nebėra automobilių pramonės naujokas – tai yra viena vertingiausių markių pasaulyje. Ir ja žymint skirtingus produktus galima uždirbti labai daug.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų