Latvių sukurta mobilioji programėlė „Bookla“ pradeda savo veiklą Lietuvoje

„Bookla“ – Latvijoje sukurta ir pandemijos metu itin didelio dėmesio sulaukusi programėlė, leidžianti rasti visas reikalingas paslaugas netoliese bei užsiregistruoti joms. „Programėlė naudinga bet kokiai paslaugų sferai, kadangi leidžia įmonėms vykdyti savo veiklą laikantis visų epidemiologinių reikalavimų“ , – praneša įmonės pardavimų vadovas Olegas Smirnovas. Šiuo metu aktyviai ieškoma verslų Lietuvoje, kurie norėtų prisijungti prie sparčiai augančios „Bookla“ platformos.
Elektroninė prekyba
Telefonas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Inovatyvios technologijų kompanijos atstovo teigimu, „Bookla“ yra patikimas būdas sklandžiai veikti įvairioms verslo sritims apribojimų laikotarpiu. Kadangi programėlėje veikia elektroninio rezervavimo sistema, ji leidžia efektyviai kontroliuoti žmonių srautą patalpose. Po kiekvieno apsilankymo sistemoje įrašoma ir kaupiama visa apsilankymų istorija. Esant poreikiui, šią informaciją galima panaudoti siekiant surasti žmones, galimai užsikrėtusius COVID-19. Visiškam saugumui užtikrinti programėlėje yra įdiegta bekontakčio mokėjimo galimybė ir bilietų tikrinimas su QR (Quick Response – greito atsakymo) kodo nuskaitymo funkcija.

Šis inovatyvus sprendimas Latvijoje padėjo atidaryti ir kontroliuoti žmonių srautą pačiuose populiariausiuose kalnų slidinėjimo kurortuose bei žinomuose prekybos centruose, tokiuose kaip „Stockmann“, „Debenhams“ ir kt.

Naudojant „Bookla“, kiekvienam pirkėjui skiriamas konkretus laikas apsilankymui parduotuvėje. Taip užtikrinamas saugus pirkėjų ir lankytojų srautas, mažinant per didelius susibūrimus. Vizito metu, laikantis epidemiologinio saugumo reikalavimų, klientą lydi paskirtas apsipirkimo konsultantas. Kiekvieno kliento apsilankymo istorija saugoma vienoje sistemoje.

„Nors didžioji dalis prekybos centrų yra atidaryti ir veikia, kai kurios parduotuvės šiuose prekybos centruose dirbti negali. Jos uždarytos dėl to, kad neranda tinkamo sprendimo, kuris leistų valdyti pirkėjų srautą. Prekybos centruose jau yra įvesta įvairių taisyklių, apibrėžiančių maksimalų žmonių skaičių parduotuvėje, ventiliaciją ir susijusius veiksnius. Tad kodėl parduotuvės, esančios prekybos centruose, negali dirbti su minimaliu pirkėjų skaičiumi jose, jei kiekvienas apsilankymas nekelia pavojaus ir yra kontroliuojamas? Juk neaišku, kada pandemija pasibaigs. Todėl saugus paslaugų teikimas šiuo metu yra prioritetas“, – paaiškino Olegas Smirnovas.

„Bookla“ tikslas – pagal galimybes užtikrinti maksimaliai greitą ir patogų rezervavimo procesą, kad vartotojai internetinėje erdvėje galėtų patikrinti bet kurios paslaugos prieinamumą, rezervuoti laisvą laiką ir atsiskaityti bekontakčiu mokėjimo būdu už paslaugą.

Programėlė veikia lietuvių, rusų, anglų ir latvių kalbomis. Ji turi dominančių įmonių paieškos funkciją ir filtravimą pagal atstumą, kainą bei kitus aktualius pirkėjui parametrus. „Bookla“ programėlėje pateikiamas kiekvienos įmonės ir paslaugos aprašymas, vieta, nuotraukų galerija, kontaktinė informacija ir rezervacijų kalendorius su automatinių priminimų apie vizitą funkcija. Klientas taip pat gali pridėti viešą atsiliepimą apie konkrečią paslaugą programėlėje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis