Jos duomenimis, „Lenovo“ trečiąjį šių metų ketvirtį pardavė 13,8 mln. įrenginių, o HP – 13,55 mln., praneša BBC.
Lyderio pozicijas „Lenovo“ užsitikrino dėl to, kad nusprendė agresyviai sumažinti gaminių kainas.
Tiesa, kita tyrimų bendrovė „IDC“ pateikia kiek kitokius skaičius – jos duomenimis, HP pardavė 13,9 mln. įrenginių ir vis dar užima 15,9 proc. rinkos, o „Lenovo“ nuo jos dar nežymiai atsilieka (parduota 13,8 mln. kompiuterių).
Analitikai pažymi, kad pastaruoju metu kompiuterių rinkoje „Lenovo“ rodo puikius rezultatus ir prognozuoja tolesnį jos rinkos dalies augimą.
Abiejų rinkos tyrimų bendrovių duomenys rodo, kad pasauliniai asmeninių kompiuterių pardavimai trečiąjį ketvirtį smuko daugiau nei 8 proc., lyginant su tuo pačiu periodu pernai. Jų paklausa mažėja ne tik dėl ekonominės situacijos pasaulyje, bet ir dėl augančio planšetinių kompiuterių populiarumo. Be to, žmonės susilaiko nuo naujų įrenginių pirkimo laukdami šį mėnesį pasirodysiančios operacinės sistemos „Windows 8“.