Naujų televizorių pardavimai išaugo bemaž dvigubai, o anksčiau retą dominę priedėliai tiesiog šluojami iš lentynų.
„Vasaros mėnesiais, palyginti su pernai metais, pardavimai išaugo 50 proc., o rudens mėnesiais palyginus su vasara – jau kilo dvigubai. Prognozuojame, kad artimiausiomis savaitėmis televizorių pardavimai bus tris kartus didesni nei pernai tuo pačiu laikotarpiu“, – sako Erikas Kundreckas, „Topo centro“, „Euronics“ ir „Ag Service“ atstovas žiniasklaidai.
Šio tinklo parduotuvėse žmonės dažniausiai renkasi 22–24 colių įstrižainės televizorius, kurie kainuoja apie 600 Lt. Taip pat populiarūs 32 ir 42 colių televizoriai, kuriems negailima ir 1–2 tūkst. Lt.
Spalį suintensyvėjo ir priedėlių pardavimai. Lyginant su rugsėju jų pardavimai išaugo du kartus.
Internete išleidžia daugiau
Interneto parduotuvės Pigu.lt vadovas Dainius Liulys sako, kad TV technikos pardavimų augimas buvo planuojamas, tačiau jie viršijo prognozes. „Lyginant su praeitų metų spalio mėnesio rezultatais, jau dabar TV technikos pardavimai yra išaugę dvigubai“, – sakė D.Liulys.
Internautai dažniausiai perka žinomų prekių ženklų 32 colių įstrižainės televizorius, kurie kainuoja apie 1,5 tūkst. Lt, taip pat vis aktyviau perkami 40–46 colių televizoriai. Nemaža dalis pirkėjų įsigyja įrenginius su išmaniosiomis funkcijomis.
TV priedėlių Pigu.lt pastarąjį mėnesį parduota net 15 kartų daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. „Tai leidžia manyti, kad vis dar daug lietuvių savo namuose naudoja senesnės kartos televizorius, kurie nepalaiko skaitmeninės televizijos standartų“, – teigia D.Liulys.