Lietuvių kūrinys – dešimtuke sparčiausiai augančių Europos verslų

Pasaulyje vienas autoritetingiausių verslo naujienų portalų „Forbes“ įtraukė „NFQ Technologies“ kuriamą meta paieškos variklį „HomeToGo“ į 10 sparčiausiai augančių Europos verslų, rašoma pranešime spaudai. „Forbes“ įvardina „HomeToGo“, kaip vieną įdomiausių ir sparčiausiai augančių verslų, kurį reikėtų stebėti 2017 metais.
HomeToGo kelionių paieška
HomeToGo kelionių paieška / HomeToGo iliustr.

Nuo pradžios iki pabaigos „NFQ Technologies“ programuotojų kuriama ir vystoma atostogų būsto nuomos paieškos sistema yra didžiausia pasaulyje, apjungianti daugiau nei 250 nuomos tinklalapių ir pateikianti daugiau nei 7,4 mln. nuomos pasiūlymų.

Pasaulinio lygio sėkmė

„HomeToGo“ pavasarį sulaukė 20 mln. JAV dolerių B serijos investicijos, paspartinusios startuolio vystymą. Šiuo metu prie sistemos kūrimo ir vystymo prisideda maždaug 50 Kaune ir Vilniuje dirbančių programuotojų.

„Visada sau kėlėme aukštus tikslus, daug ir kryptingai dirbome, kad juos įgyvendintume. Spartus „HomeToGo“ augimas yra puikaus visos mūsų komandos darbo rezultatas. Mūsų startas yra labai sėkmingas, bet mes visi suprantame, kad tai tik pradžia. Smagu matyti, jog komanda nepasitenkins pavieniu šūviu, o yra kupina ryžto ištuštinti visą apkabą. Vis dar esame alkani ir turime daug parako. Tai suteikia pagrįsto optimizmo, kad sugebėsime augimo tempą išlaikyti ar netgi padidinti“, – į ateitį optimistiškai žvelgia vyriausiasis technologijų vadovas (CTO) Audrys Kažukauskas.

Meta paieškos varikliai keičia rinką iš esmės

Meta paieškos varikliai (angl. metasearch engines) sugrupuoja ir apjungia paieškos rezultatus iš įvairių internetinių tinklapių bei duomenų bazių, suteikdami galimybę paprasčiau palyginti kainas ir greičiau surasti geriausią pasiūlymą. Tai techniškai sudėtingos sistemos, turinčios apdoroti didžiulius duomenų kiekius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis