Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuviai „Nordcurrent“ šiemet pristato trečią žaidimą asmeniniams kompiuteriams

Milžiniškoje ir nuolat augančioje žaidimų, skirtų asmeniniams kompiuteriams rinkoje savo pozicijas vis labiau įtvirtina ir lietuviai. Jau beveik 20 metų žaidimų industrijoje veikianti lietuvių studija „Nordcurrent“ populiariausioje žaidimų platformoje „Steam“ pristatė savo leidžiamą žaidimą „Decision: Red Daze“, kuris kvies kovoti prieš pasaulį užvaldžiusius zombius.
„Decision: Red Daze“
„Decision: Red Daze“

Nors šiandien vaizdo žaidimai kuriami ir telefonams, ir konsolėms, ir planšetiniams kompiuteriams, vieną didžiausių šios rinkos dalių vis dar užima asmeninių kompiuterių (angl. Personal computers, PC) žaidimai. Skaičiuojama, kad 2023 m. „PC gaming“ rinkos vertė sieks apie 40 mlrd. JAV dolerių, o tam skirtos įrangos bus parduota už dar 70 milijardų. Lietuviai „Nordcurrent“, per šiuos metus pristatantys jau trečiajį asmeniniams kompiuteriams skirtą žaidimą, į šią sritį bei jos plėtrą šiemet investavo 2 mln. eurų.

Lietuviai kvies kovoti su zombiais

„Zombių tematika kompiuteriniuose žaidimuose – viena populiariausių pasaulyje. O mūsų leidžiamas žaidimas yra puikus šios tematikos pavyzdys, kuriame pasaulį užklumpa grėsminga liga, verčianti žmones zombiais. Mūsų apokaliptinio žaidimo tikslas – išgelbėti išlikusią žmoniją, o jo žaidėjai sieks burdami savo kovotojų komandą, statydami ir stiprindami tvirtoves bei bandydami išvalyti žemę nuo priešininkų ordų“, – teigia „Nordcurrent“ rinkodaros vadovas Artūras Surgutanovas.

Pasak A.Surgutanovo, žaidėjai „Decision: Red Daze“ žaidime ras viską, ko reikia RPG tipo žaidimams. Čia bus galima tirti didelį žemėlapį, jame ieškoti resursų, jų pagalba tobulinti kovotojus, ginklus ir tvirtoves, o galiausiai – dalyvauti adrenalino kupinose misijose.

„Žaidėjų laukia įdomi detalė – žaidime, kaip ir realiame gyvenime, keičiasi paros laikas, po dienos ateina naktis. Tai turės juntamos įtakos ir žaidimo eigai – naktį išalkę zombiai kils į medžioklę ieškoti maisto, tad taps gerokai pavojingesni. Todėl žaidėjams reikės kurti protingas veiklos strategijas, kada geriausiai ieškoti resursų, o kada laiką skirti kovotojų ir tvirtovių stiprinimui“, – pasakoja A.Surgutanovas.

Didžiausia žaidimų platforma – tik pradžia

Žaidimas „Decision: Red Daze“ pirmiausiai bus pristatytas šiuo metu populiariausioje pasaulyje žaidimų platformoje „Steam“. Kita vertus, tai, kaip teigia „Nordcurrent“ rinkodaros vadovas, yra tik pat pradžia.

„Šiandien vis dažniau atstovaujame Lietuvą žaidimų industrijoje ir kaip leidėjas, todėl žinomiausia žaidimų platforma pasaulyje mūsų leidžiamiems žaidimams yra logiškas pirmas žingsnis. „Decision: Red Daze“ yra jau trečiasis žaidimas, kurį čia pristatome. Prieš tai išleidome „Ocean‘s Heart“, o šių metų pabaigoje išleisime ir meninį žaidimą „Torn Away“. Bet tai – tik pradžia. Toliau sieksime, kad mūsų leidžiami žaidimai pasirodytų ir kitose populiariose žaidimų platformose bei būtų pasiekiami kuo platesniam žaidėjų ratui, – išskiria A. Surgutanovas.

„PC gaming“ – kas tai?

Asmeninių kompiuterių žaidimai (angl. PC gaming) ir toliau išlieka viena populiariausių vaizdo žaidimų formų, nepaisant vis įspūdingesnės konkurencijos tiek iš konsolėms, tiek iš mobiliesiems įrenginiams skirtų žaidimų. Praėjusiais metais asmeninių kompiuterių žaidimai užėmė apie 20 proc. visos vaizdo žaidimų rinkos – ši dalis vertinama apie 35 mlrd. JAV dolerių.

„Decision: Red Daze“
„Decision: Red Daze“

„Skaičiuojama, kad iki 2023-ųjų „PC gaming“ rinkos vertė pakils iki 40 mlrd. JAV dolerių, o žaidimams skirtos įrangos – iki 70 milijardų. Tad asmeniniams kompiuteriams skirtų žaidimų sritis – ypač plati ir vis dar sulaukia didelio populiarumo, nepaisant to, kad populiariausi šiandien yra būtent mobilieji žaidimai, o daugiausiai pelno kūrėjams atneša nemokami (angl. free-to-play) produktai“, – sako A.Surgutanovas.

Sėkmę atnešė žaidimas mobiliesiems

Populiariausia vaizdo žaidimų forma šiandien yra mobilieji žaidimai – jie užima daugiau nei pusę rinkos dalies. Būtent šioje srityje „Nordcurrent“ dar 2014-aisiais pelnė pasaulinę šlovę. Tais metais kompanija pristatė laiko planavimo žaidimą mobiliesiems įrenginiams „Cooking Fever“, kuriame žaidėjai gali gaminti patiekalus ir desertus iš viso pasaulio.

„Žaidimo tikslas – laiku spėti pagaminti klientų trokštamus patiekalus. Tad be kūrybiškumo čia reikia ir greitos reakcijos – šis azarto elementas ir tapo viena svarbiausių žaidimo sėkmės priežasčių. Šiandien jis atsisiųstas virš 350 milijonų kartų ir turi 15 milijonų aktyvių vartotojų per mėnesį“, – apibendrina A.Surgutanovas.

„Decision: Red Daze“
„Decision: Red Daze“

Tarp kitų sėkmingų „Nordcurrent“ žaidimų yra daugelio pamėgta šaudyklė mobiliesiems įrenginiams „Sniper arena“, interaktyvus kriminalinis romanas „Murder in the Alps“, dar vienas sėkmingas laiko valdymo žaidimas „Airplane Chefs“ ir praėjusį mėnesį startavęs žaidimas, kuriame kiekvienas gali tapti mados influenceriais – „Pocket Styler“.

Per 18 veiklos metų kompanija iš viso yra sukūrusi per 50 žaidimų įvairioms platformoms ir sugeneravusi 500 milijonų atsisiuntimų visame pasaulyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?