„Ši investicija leido „Genus AI“ tapti vienais iš lyderių tarp įmonių, kurios, pasitelkusios dirbtinį intelektą, leidžia tiesiogiai vartotojams pardavinėjantiems ir elektronine komercija užsiimantiems prekės ženklams didinti pardavimų augimą socialiniuose tinkluose“, – pranešime teigė „Genus AI“.
Bendrovė planuoja investuoti į infrastruktūrą, taip pat įtraukti papildomų integracijų ir funkcijų į besiplečiančią dirbtinio intelekto platformą, kuri yra viena lyderių kuriant generatyvinę reklamą tarp žinomų JAV prekių ženklų.
Tarp naujų investuotojų yra Silicio slėnyje įsikūrusi tarptautinės skaitmeninės reklamos bendrovė „Aleph Group Inc.“, taip pat privatūs investuotojai.
„Genus AI“ yra rizikos kapitalo finansuojamas technologijų startuolis, centrinę būstinę neseniai perkėlęs iš San Francisko į Našvilį. 2019 metais įmonė įkūrė dirbtinio intelekto technologijų centrą Vilniuje, į kurį investavo daugiau kaip 3 mln. JAV dolerių ir pritraukė pasaulinio lygio dirbtinio intelekto ir technologijų ekspertus.