Lietuvis pristatė pasaulinę aviacijos naujovę – neribotų oro kelionių planus

Lietuvio Paulius Grigo startuolis siūlo rinktis naujus kelionių lėktuvu planus – užuot mokėjus už kiekvieną kelionę lėktuvu atskirai, siūloma už tam tikrą mokestį neribotai skraidyti visą mėnesį. P.Grigo startuolis „OneGo“ aviacijos planų paslaugas nuo pirmadienio pradėjo teikti JAV.
„Delta Airlines“ lėktuvas
„Delta Airlines“ lėktuvas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Norint naudotis „OneGo“ paslauga pirmiausiai reikia sumokėti 495 dolerių vienkartinį registracijos mokestį. Tuomet už papildomą mėnesinį mokestį galima įsigyti neribotų kelionių paketą, kuris leidžia skristi į skirtingus JAV regionus ekonomine klase didžiosiomis JAV veikiančiomis oro linijomis kaip „American Airlines“, „Delta“, „United“ ir „Virgin America“ visą mėnesį. Į paketą įeina belaidis internetas lėktuve, greitesnė patikra oro uosto punktuose, nemokamas bagažas.

Paslauga kol kas veikia JAV, kurioje „OneGo“ planas leidžia neribotai keliauti už 2950 dolerių per mėnesį.

Paslauga kol kas veikia JAV, kurioje „OneGo“ planas leidžia neribotai keliauti už 2950 dolerių per mėnesį. Taip pat galima rinktis ir atskirus tris regionus – Vakarų (35 maršrutai ir 14 oro uostų už 1,5 tūkst. dolerių), Centrinį – 35 maršrutai ir 18 oro uostų už 1 950 dolerių, ir Rytų – 158 maršrutai ir 39 oro uostai už 2,3 tūkst. dolerių.

Tiesa, yra ir tam tikrų apribojimų – rezervaciją reikia atlikti 7 dienas prieš skrydį, taip pat vienu metu negalima daryti daugiau nei 4 skrydžių rezervacijų.

„OneGo“ užsakymus galima atlikti ir mobiliuoju telefonu per „iOS“ programėlę. „Android“ programėlė bus pristatyta kovą.

„OneGo“ paslauga pirmiausiai nukreipta į mažas ir vidutines verslo įmones, kurių darbuotojai daug keliauja.

P.Grigas šiuo metu gyvena Vašingtone, „OneGo“ jis įkūrė 2015-aisiais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis