Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvių kompanija žaidime atidarė „Hard Rock Cafe“ restoraną

Vienas populiariausių tarptautinių restoranų tinklų – „Hard Rock Cafe“ – rado būdą savo maitinimo įstaigas atidaryti kiekviename išmaniajame telefone. Jie į pagalbą pasitelkė Lietuvių video žaidimų studiją „Nordcurrent“, kuri sukūrė naują papildymą žaidimui „Cooking Fever“, rašoma pranešime spaudai.
„Hard Rock Cafe“ restoranai žengia į žaidimą „Cooking Fever“
„Hard Rock Cafe“ restoranai žengia į žaidimą „Cooking Fever“ / Gamintojo nuotr.

„Cooking Fever“ - tai vienas populiariausių pasaulyje lietuviškos žaidimų studijos sukurtas žaidimas, kuris specialiai Lietuvai yra išverstas ir į gimtąją kalbą. Šiuo maisto gaminimo žaidimu mėgaujasi virš 250 milijonų žaidėjų visame pasaulyje.

„Būdami restoranų ir pramogų industrijos lyderiai šį bendradarbiavimą su „Nordcurrent“ vertiname kaip natūralų prekės ženklo praplėtimą, kuris suteiks įdomią bei interaktyvią žaidybinę patirtį visiems „Hard Rock“ gerbėjams. Integruodami „Hard Rock Cafe“ prekės ženklą į populiarų mobilųjį žaidimą „Cooking Fever“ galime pasiekti milijonus esamų bei naujų žaidėjų visame pasaulyje. Mūsų partnerystė su „Nordcurrent“ dar labiau sustiprina mūsų strateginę iniciatyvą plėsti savo prekės ženklo žinomumą ir auginti mūsų „Hard Rock“ gerbėjų ratą visame pasaulyje“, - teigia Markas Linduski, „Hard Rock International“ licencijavimo direktorius.

Šiame išskirtiniame „Cooking Fever“ žaidimo papildyme, žaidėjai turės galimybę valdyti ir rūpintis žymiuoju „Hard Rock Cafe“ restoranu. Akis džiugins unikali rock'n'roll atmosfera, iš restorano meniu perteiktas maistas, ryškus interjeras bei šlovės salė, kurioje skamba gitaros, urzgia motociklas bei spindi auksinės kompaktinės plokštelės ant sienų su žvaigždžių autografais.

„Mes labai džiaugiamės, kad „Hard Rock Cafe“ prisijungė prie „Cooking Fever“ žaidimo. Tai išskirtinė galimybė viso pasaulio „Hard Rock“ prekinio ženklo gerbėjams turėti savo „Hard Rock Cafe“ restoraną, kuris prideda žiupsnelį rokenrolo „Cooking Fever“ žaidimui“, - teigia Viktoria Trofimova, „Nordcurrent“ vadovė.

Tai jau ne pirmas „Cooking Fever“ žaidimo bendradarbiavimas su žymiais prekiniais ženklais. Prieš keletą metų žaidėjai mėgavosi oficialiomis „Coca Cola“ stiklininėmis bei gėrimų aparatais su šio prekinio ženklo elementais. Vėliau buvo sukurti nauji restoranai su tokiais prekiniais ženklais, kaip: Gordono Ramsey „Hell's Kitchen", bei oficialus futbolo klubo „FC Barcelona“ restoranas su tokiomis futbolo įžymybėmis kaip Lionelis Messi, Luisas Suárez, Neymaras Jr, Gerardas Piqué ir Andrésas Iniesta.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?