Lietuvių kurta elektroninio dienyno mobilioji programėlė TAMO nukonkuravo interneto grandus

Lietuvoje paplito naujas būdas sekti vaikų mokymosi pasiekimus – tėvai vis dažniau tai daro išmaniuoju telefonu. Vos startavusi, nauja elektroninio dienyno TAMO mobilioji aplikacija „TaMobiliems“ tapo sparčiausiai populiarėjančia programėle Lietuvoje ir pagal vartotojų skaičiaus augimą spėjo aplenkti net tokių grandų kaip „Facebook“, „Skype“ ar „Instagram“ aplikacijas.
Mobilioji programėlė TAMO
Mobilioji programėlė TAMO / TAMO nuotr.

Š.m. balandžio 8-ąją pasirodžiusi nauja TAMO mobilioji aplikacija, skirta išmaniesiems telefonams su „Android“ operacine sistema šiuo metu pagal populiarumą yra pirmoje vietoje šalyje. Ją atsisiuntė per 26 tūkst. vartotojų.

Anot „TaMobiliems“ produkto vadovo Mindaugo Mizaro, net ketvirtadalis tėvų elektroninį TAMO dienyną nuolat stebi tik mobiliojoje naršyklėje. Labiausiai tėvai domisi mokinių reitingu klasėje, namų darbų atlikimu, gaunamais pažymiais, taip pat skaito mokyklos bendruomenės pranešimus

Visa informacija pateikiama naujienų srauto formatu, ją galima skaityti keturiomis kalbomis.

TAMO mobilioji aplikacija „TaMobiliems“ tėvams suteikia galimybę stebėti vaikų mokymosi rezultatus norimu laikotarpiu, peržiūrėti užduotus namų darbus ir laukiančius kontrolinius darbus, rašyti ir gauti pranešimus iš mokytojų, bendraklasių ir moksleivių tėvų. Visa informacija pateikiama naujienų srauto formatu, ją galima skaityti keturiomis kalbomis.

Nuo kitų mokslo metų mobiliojoje programėlėje atsiras ir analitinės priemonės, leisiančios tėvams, ir patiems moksleiviams bet kada sužinoti, kaip jų mokslo rezultatai atrodo ne tik savo klasės, bet ir, pavyzdžiui, visos Lietuvos kontekste. Nuo 2015 m. rugsėjo aplikacija „TaMobiliems“ bus pritaikyta ir išmaniesiems telefonams su IOS operacine sistema.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis