„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Lietuvių sukurtas socialinis tinklas „Eskimi“ jau turi per 5 mln. klientų

Lietuvių sukurtas mobilusis socialinis tinklas „Eskimi“ pasiekė 5 milijonų klientų skaičių. Lygiai prieš metus „Eskimi“ turėjo apie 200 tūkst. klientų. Augimo tempai didėja toliau – šiuo metu prie „Eskimi“ kasdien prisijungia daugiau nei 30 tūkst. naujų klientų.
Socialinio tinklo „Eskimi“ logotipas
Socialinio tinklo „Eskimi“ logotipas / „Eskimi“ nuotr.

„Išlaikėme savo koncentraciją besivystančiose rinkose, pradėjome augti keliose naujose rinkose, sustiprinome produktą – tai buvo pagrindinės augimo priežastys“, – sakė „Eskimi“ vadovas Vytautas Paukštys.

„Eskimi“ pagrindinės rinkos išliko Afrika ir Azija, rašoma pranešime spaudai. Pirmuosius 6 mėnesius „Eskimi“ labiausiai augo Nigerijos, Ganos, Indonezijos, Vietnamo rinkose.

„Paskutiniu metu išplėtėme rinkų geografiją, daugiau nei milijoną klientų turime iš Indijos, Tailando, Kenijos, Pietų Afrikos, Tanzanijos, Namibijos rinkų“, – sakė V.Paukštys.

Unikali auditorija reklamuotojams

Afrikoje ir Azijoje mobilusis telefonas yra pirminis interneto naršymo įrankis, todėl ten „Eskimi“ populiarumas yra ypač didelis. Europoje „Eskimi“ klientai yra unikali auditorija, kuri naudojasi ne tradiciniu, o tik mobiliuoju internetu. „Tai gana įdomi auditorija reklamuotojams, kadangi jie negali jos pasiekti per tradicinę skaitmeninę žiniasklaidą. Taip pat galime išskirti tikslines auditorijas pagal miestą, lytį, mobilųjį operatorių“, – teigė V.Paukštys.

Didžiausią sėkmę „Eskimi“ sieja su mobiliųjų pinigų augimu Afrikoje ir Azijoje. „Didžiausia Afrikos rinka, Nigerija, seka Kenijos pėdomis ir praėjusiais metais išdavė 11 mobiliųjų pinigų licencijų. Tai galimybė klientams, net neturintiems banko sąskaitos, atlikti mokėjimus mobiliuoju internetu. Išaugus mobiliųjų mokėjimų rinkai, mobilioji žiniasklaida bus pagrindinis bendravimo kanalas su klientais“, – planus pasakojo V.Paukštys.

Kenijoje itin populiarios mobiliųjų pinigų paslaugos „m-pesa“ transakcijos sudaro net 15 proc. viso šalies BVP.

Daugiau informacijos apie „Eskimi“ galite rasti čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų