Lietuvių TRAFI išrinkta geriausia Rio de Žaneiro olimpiados maršrutų planavimo programėle

Lietuvių sukurta programėlė TRAFI buvo pripažinta geriausia 2016 m. Rio de Žaneiro olimpinių žaidynių maršrutų planavimo programėle. Pasak vieno iš TRAFI įkūrėjų ir vadovo Martyno Gudonavičiaus, įvertinimas padės pritraukti dar daugiau naujų vartotojų ir greičiau plėstis užsienyje.
Lietuvių startuolis „Trafi“ gavo 6,5 mln. dolerių investiciją
Lietuvių startuolis „Trafi“ gavo 6,5 mln. dolerių investiciją

„Konkurse dalyvavo geriausios šios srities pasaulinės programėlės, todėl ši pergalė ypatingai džiugina, – 15min sakė M.Gudonavičius. – Dar iki galo nežinome, kaip galėsime naudoti olimpinę atributiką ir prekės ženklus, bet tai tikrai padės mūsų programėlės populiarinimui. Programėlė gali būti reklamuojama olimpiniame miestelyje ir padėti žmonėms nusigauti iš vieno sporto renginio į kitą.“

Komanda žada sukurti ir specialiai olimpinėms žaidynėms pritaikytą meniu, kartu su sporto renginių tvarkaraščiu.

Pastaruoju metu TRAFI sparčiai plečiasi užsienyje – praėjusią savaitę pradėjo veikti penkiuose didžiausiuose Taivano miestuose, o po trijų savaičių planuoja startuoti Indijoje.

Taip pat skaitykite: Didžiausią investiciją šįmet gavęs lietuviškas startuolis TRAFI – ką jie veiks už gautus milijonus?

Kelionių maršrutų planavimo programėlė taip pat veikia Baltijos šalyse, Turkijoje, Brazilijoje ir Rusijoje. Praėjusias metais startuolis pritraukė 6,5 mln. dolerių investiciją.

TRAFI leidžia greitai surasti optimalų kelionės maršrutą viešuoju transportu – suvedus kelionės tikslą aplikacija parodo, kokiu viešuoju transportu greičiausiai pavyks pasiekti tikslą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis