Pasak edukacinius žaidimus 3-10 metų amžiaus mergaitėms kuriančios įmonės „TutoTOONS“ bendraįkūrėjo Manto Radvilo, tokią sėkmę lėmė nuo pernai metų kone dvigubai išaugęs kompanijos narių skaičius, didesnis dėmesys žaidimų idėjai ir kokybei bei nuolat tobulinama „TutoTOONS“ žaidimų kūrimo platforma, kuria naudojasi vis daugiau kūrėjų.
Trečiadienį „TutoTOONS“ žaidimų kūrimo platformą išbandė jau daugiau nei 18 tūkstančių mėgėjų ir profesionalių grafikos dizainerių iš viso pasaulio. Aktyviausiai „TutoTOONS“ žaidimų kūrimo platforma naudojasi Ukrainos, Rusijos, Italijos ir kitų Europos šalių, Lotynų Amerikos bei Jungtinių Amerikos Valstijų kūrėjai.
„Aš labai džiaugiuosi galėdama dirbti su „TutoTOONS“. Ši platforma man suteikia visišką laisvę: aš galiu kurti žaidimus apie tai kas man patinka, galiu pritaikyti įvairaus stiliaus grafiką“, – teigia viena iš pirmųjų žaidimų kūrimo platformos naudotojų, ukrainietė Olga Vasilevskaja, kurios žaidimus žaidžia daugiau nei 3 milijonai žaidėjų.
„TutoTOONS“ žaidimų kompanija aktyvią savo veiklą pradėjo dar 2014 m. sausį. Nuo tada ji išleido apie 230 žaidimų vaikams. Sėkmingiausi kompanijos žaidimai „Sweet Baby Girl Beauty Salon“, „Animal Hair Salon“ ir „Sweet Baby Girl Dream House“ turi daugiau nei po 5 milijonus žaidėjų visame pasaulyje ir patenka į geriausių „Google Play“ ir „Amazon” edukacinių ir šeimoms skirtų žaidimų sąrašą.