Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvių žaidimų kūrėjų bendrovės „TutoTOONS“ žaidimai buvo parsisiųsti 10 mln. kartų

Lietuvių edukacinių žaidimų kūrėjų kompanija „TutoTOONS“ šią savaitę peržengė 10 milijonų parsisiuntimų ribą taip padvigubindama visų 2014 metų rezultatus.
„TutoToons“ laimėjo geriausio startuolio konkursą konferencijoje SV2B
„TutoToons“ laimėjo geriausio startuolio konkursą konferencijoje SV2B / TutoToons nuotr.

„2015 metų pradžioje mūsų žaidimus žaidė apie 5 milijonai žaidėjų visame pasaulyje, o per pastaruosius 3 mėnesius parsisiuntimų skaičius padvigubėjo. Tad šiandien jų yra net 10 milijonų! 5 milijonų riba buvo mūsų 2015 metų planas, kurį pagerinsime keletą kartų“, – džiaugėsi vienas iš TutoTOONS“ įkūrėjų Mantas Kavaliauskas.

Populiariausi kompanijos žaidimai skirti 4–6 metų amžiaus mergaitėms: „Sweet Baby Girl Dream House“, „Sweet Baby Girl Clean Up Time“ ir „Sweet Baby Girl Daycare 2”. Marketingo atstovė Miglė Šaulytė teigia, kad žaidimai skatina vaikus padėti tėvams: „Tokie žaidimai kaip „Clean up“ ir „Daycare 2“ skatina vaikus pažinti artimiausią aplinką, padeda suprasti tvarkos ir asmeninės higienos svarbą. Jie ima suvokti, kaip tokie darbai atliekami ir kodėl jie yra reikalingi, ilgainiui vaikai ima vis aktyviau padėti savo tėveliams taip lengvindami buitį.“

Populiariausi kompanijos žaidimai skirti 4–6 metų amžiaus mergaitėms: „Sweet Baby Girl Dream House“, „Sweet Baby Girl Clean Up Time“ ir „Sweet Baby Girl Daycare 2”. Marketingo atstovė Miglė Šaulytė teigia, kad žaidimai skatina vaikus padėti tėvams: „Tokie žaidimai kaip „Clean up“ ir „Daycare 2“ skatina vaikus pažinti artimiausią aplinką, padeda suprasti tvarkos ir asmeninės higienos svarbą. Jie ima suvokti, kaip tokie darbai atliekami ir kodėl jie yra reikalingi, ilgainiui vaikai ima vis aktyviau padėti savo tėveliams taip lengvindami buitį.“

„TutoTOONS“ žaidimų kompanija aktyvią savo veiklą pradėjo 2014 m. sausį ir nuo tada išleido jau daugiau nei 100 edukacinių žaidimų vaikams populiariausiose aplikacijų parduotuvėse. Ši kompanija užsiima ne tik žaidimų kūrimu, bet ir siūlo nemokamą „TutoTOONS“ žaidimų kūrimo platformą, kuri leidžia lengvai ir greitai susikurti žaidimą. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai