Lietuvoje interneto abonentų – milijonas, mobiliojo ryšio – penkiskart daugiau

Preliminariais Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) duomenimis, pirmąjį šių metų ketvirtį interneto prieigos paslaugų abonentų skaičius Lietuvoje išaugo 1,5 proc. ir sudarė 1,07 mln. Mobiliojo ryšio aktyvių abonentų šalyje yra beveik 5 milijonai.
Žmogus naudojasi kompiuteriu
Žmogus naudojasi kompiuteriu / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Dauguma interneto abonentų (782 tūkst.) naudojasi fiksuotuoju ryšiu teikiamomis paslaugomis, o mobiliuoju internetu naudojosi apie 288 tūkst. abonentų.

Plačiajuosčio interneto ryšio skvarba pirmąjį ketvirtį pasiekė 36 proc., per metus ji išaugo 4,7 proc.

Mobiliojo ryšio abonentų skaičius pirmąjį šių metų ketvirtį nežymiai sumažėjo ir ketvirčio pabaigoje siekė 4,97 mln. Iš jų 39,2 proc. naudojosi „Omnitel“ paslaugomis, 38,3 proc. – „Tele2“, 20,5 proc. – „Bitė Lietuva“, o likę maždaug 2 proc. buvo kitų paslaugų tiekėjų abonentai. Daugiau nei pusė visų aktyvių mobiliojo ryšio abonentų naudojasi išankstinio mokėjimo paslaugomis.

Nors abonentų skaičius smarkiai nepasikeitė, mobiliojo ryšio operatorių gautos pajamos, lyginant su ankstesniu ketvirčiu, sumažėjo 5 proc. ir sudarė 210,8 mln. Lt.

Per ketvirtį mobiliojo ryšio abonentai bendrai prakalbėjo apie 1,89 mlrd. minučių, išsiuntė 1,858 mlrd. SMS žinučių, 1,5 mln. MMS žinučių ir persiuntė (t.y. išsiuntė bei priėmė) 3,2 petabaitų (t.y. 3,2 mln. gigabaitų) duomenų.

Fiksuotojo ryšio abonentų skaičius Lietuvoje sumažėjo 2 proc. ir šiuo metu siekia 664 tūkstančius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis