Mieste kompiuterius namuose turėjo 84 proc., interneto prieigą – 90 proc. namų ūkių, kaime – 73 ir 82 proc., penktadienį pranešė Statistikos departamentas.
Iš namų ūkių su vaikais kompiuterius namuose turėjo 97 proc., interneto prieigą – 100 proc., be vaikų – atitinkamai 75 ir 84 procentai.
Ne rečiau kaip kartą per savaitę internetu naudojosi 99 proc. 16-74 metų amžiaus gyventojų.
Šiemet internetu naudojosi 88 proc. 16-74 metų amžiaus gyventojų (2020 m. – 83 proc.). Iš 16-24 metų amžiaus gyventojų internetu naudojosi 100 proc., iš 65-74 metų amžiaus – 57 procentai. Palyginti su praėjusiais metais, 2 proc. punktais padidėjo vyresnio (65-74 metų) amžiaus gyventojų, besinaudojančių internetu, dalis.
82 proc. 16-74 metų amžiaus gyventojų internetu naudojosi kasdien (94 proc. tokio amžiaus internautų), 4,5 proc. – bent kartą per savaitę, bet ne kasdien (5 proc. tokio amžiaus internautų). Taigi, ne rečiau kaip kartą per savaitę internetu naudojosi 87 proc. 16-74 metų amžiaus gyventojų, arba 99 proc. tokio amžiaus internautų.
Internetas daugiausia buvo naudojamas informacijos paieškai, ryšiams, laisvalaikiui ir bankininkystei: informacijos paieškai bei ryšiams internetą naudojo po 84 proc. 16-74 metų amžiaus gyventojų (po 96 proc. tokio amžiaus internautų), laisvalaikiui – 76 proc. (87 proc. internautų), naudojosi internetinės bankininkystės paslaugomis 75 proc. (85 proc. internautų).
32 proc. 16-74 metų amžiaus gyventojų internetu naudojosi mokymosi, kvalifikacijos kėlimo ar savišvietos tikslais (37 proc. tokio amžiaus internautų), su sveikata susijusiais tikslais internetu ar mobiliosiomis programėlėmis šiais metais naudojosi 72 proc. 16-74 metų amžiaus gyventojų (82 proc. internautų).
Valstybės institucijų ar kitų viešųjų paslaugų įstaigų elektroninėmis paslaugomis bent kartą per metus pasinaudojo 74 proc. 16-74 metų amžiaus gyventojų, arba 83 proc. tokio amžiaus internautų.
Elektronine prekyba per paskutinius 3 mėnesius asmeniniais tikslais naudojosi 46 proc. 16-74 metų amžiaus gyventojų, arba 52 proc. tokio amžiaus internautų. Per pastaruosius 12 mėnesių prekes ar paslaugas internetu pirko ar užsakė 60 proc. 16-74 metų amžiaus gyventojų, arba 68 proc. šio amžiaus internautų.
Dažniausiai internetu buvo perkami drabužiai, avalynė, aksesuarai (63 proc. e. prekybos naudotojų), kosmetika, grožio ar sveikatingumo produktai (32 proc.), vaistai, maisto papildai, vitaminai (31 proc.), paruoštas maistas ir gėrimai, pristatomi iš maitinimo įmonių (29 proc.), maisto produktai ir gėrimai iš parduotuvių (26 proc.), baldai, interjero reikmenys (23 proc.), buitinė technika ar elektronika (22 proc.).
Duomenys apie informacinių technologijų naudojimą namų ūkiuose surinkti šių metų balandžio-birželio mėnesiais apklausus 4,5 tūkst. 16-74 metų amžiaus asmenis.