Lietuvoje rugsėjį lankysis Pietų Korėjos biotechnologijų verslo delegacija

Ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė oficialaus vizito Pietų Korėjoje metu susitiko su Pietų Korėjos prekybos ministru Dukgeun Ahnu ir su juo aptarė konkrečias tarpusavio bendradarbiavimo galimybes.
Lietuvos, Pietų Korėjos vėliavos
Lietuvos, Pietų Korėjos vėliavos / 123RF.com nuotr.

„Siekiant nuosekliai stiprinti abiejų šalių tarpusavio santykius, planuojama, kad Lietuva ir Pietų Korėja ieškos daugiau glaudesnio bendradarbiavimo galimybių. Džiugiu, kad susitikimo metu gautas patvirtinimas dėl Pietų Korėjos biotechnologijų verslo delegacijos atvykimo į Lietuvą – tai bus reikšmingas žingsnis siekiant užmegzti glaudesnius ryšius gyvybės mokslų ir biotechnologijų srityse“, – teigia ekonomikos ir inovacijų ministrė.

Taip pat sutarta dėl galimo papildomo bendradarbiavimo susitarimo tarp Inovacijų agentūros ir Pietų Korėjos pažangiųjų technologijų instituto (KIAT) pasirašymo, kuris padės išplėsti inovacijų ir technologijų sritį bei atverti naujas bendradarbiavimo galimybes lazerių, gyvybės mokslų, biotechnologijų ir startuolių srityse.

Vizito metu ministrė taip pat susitiko su Pietų Korėjos mokslo ir ICT viceministru Park Yun Kyu. Tiek Lietuva, tiek Pietų Korėja turi stipriai išvystytą GovTech sektorių, todėl buvo aptartas galimas apsikeitimas žiniomis ir gerąja praktika, šalių bendradarbiavimas puslaidininkių, fotonikos ir biotechnologijų sektoriuose.

Lietuva su Pietų Korėja nuosekliai siekia sukurti glaudesnius ekonominius santykius – praėjusiais metais tarp šių šalių prekybos apyvarta siekė 211 mln. Palyginti su 2021 m., apyvarta išaugo net 21,6 proc.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis