Lietuvoje viešintis „EA Games“ įkūrėjas: „dabar metas raitytis rankoves“

Lietuvoje besilankantis vienas iš žaidimų giganto „EA Games“ įkūrėjų Jeffas Burtonas susitiko su šalies kriptovaliutų projektų kūrėjų bendruomene. Kasmėnesiniame „CryptoMondays Vilnius“ susitikime jis pabrėžė, kad šalies startuoliai turėtų susitelkti ir pasinaudoti šiuo rinkos griūtimi, rašoma pranešime spaudai.
Karjera
Karjera / 123RF.com nuotr.

„Kai rinkose kyla panika, atrodo, kad viskas aplink griūna, kaip kortų namelis. Tačiau žvelgdami iš ateities perspektyvos pamatysite, kad šiandien yra geresnė diena nei buvo vakar, o rytojus bus geresnis nei šiandiena. Ši griūtis yra nei pirma, nei paskutinė tiek akcijų, tiek kriptovaliutų rinkose, tad kol kiti laukia, kurkite. Dabar yra geriausias metas investuoti, bendradarbiauti ir vystyti verslo idėjas, nes lengviausia patraukti dėmesį tada, kai kiti delsia“, – sako „EA Games“ bendraįkūrėjas ir „Woodside Creek Ventures“ fondo vadovas J.Burtonas.

J.Burtono viešnagės Lietuvoje tikslas – susipažinti su šalies startuoliais, kurie savo produktuose taiko blokų grandinės (angl. blockchain) technologiją. „Lietuvos web3 startuoliai išsiskiria savo bendruomeniškumu, pagalba vieni kitiems ir per pastaruosius devynis metus susiformavusiu stipriu klasteriu. Kritiniais laikotarpiais kaip šiandien, tai gali būti lemiamas sėkmės faktorius“, – renginyje kalbėjo J.Burtonas.

Vieno iš „CryptoMondays Vilnius“ organizatorių Lietuvoje ir „BitDegree“ vadovo Danieliaus Stasiulio teigimu, pagrindinis šių mėnesinių susitikimų tikslas suartinti per pandemiją išsibarsčiusią bendruomenę. „Blokų grandinės technologija suteikia daug galimybių kurti pažangius produktus, o „CryptoMondays Vilnius“ susitikimai taps erdve dalintis idėjomis ir įžvalgomis apie šią sparčiai besivystančią technologiją, rinką ir tendencijas, kuriant naujus projektus“, – sako jis.

Pirmadienį vykęs renginys buvo dedikuotas vienam didžiausių iššūkių, su kuriais susiduria web3 rinkos startuoliai – efektyviai rinkodarai ir aktyvių bendruomenių būrimui. Pranešėjai dalinosi, kaip pasiekti geriausių rezultatų turint ribotą biudžetą, kurios strategijos buvo naudingiausios jiems ir kokių sprendimų reiktų vengti.

„Lossless“ rinkodaros vadovė Monika Sviderskė įspėjo, kad lengviausi sprendimai ilguoju laikotarpiu nėra geriausi: „Kai buriate savo projekto bendruomenę neieškokite trumpesnių kelių. Tai yra didelė klaida, nes šiandien kripto rinka jau yra kitokia. Žmonės supras, kad papirkinėjate bendruomenę dovanomis ir ji iš tiesų nėra aktyvi.“

„Engines of Fury“ socialinių tinklų vadovė Miglė Adomavičiūtė pabrėžė, kad nuoseklumas ir skaidrumas komununikacijoje yra itin svarbūs: „Sukurti kokybišką turinį nereikia daug – pakanka būti sąžiningais su bendruomene. Atsidėkodami jie vis labiau įsitrauks į projekto viešinimą ir visos metrikos pradės augti.“

„GameStarter“ strategas Martynas Kasiulis: „Greičiausiai yra daug kitų panašių projektų į jūsų, atsakykite, kuo jūs skiriatės nuo jų. Kai turėsite gerą atsakymą į šį klausimą, visą savo turinį kurkite apilink jį. Tai darydami nuosekliai, auditorijai atskleisite savo išskirtinę vertę.“

„Blockchain Center Vilnius“ strategas Gintautas Nekrošius pabrėžė, kad bendruomenės įsitraukimas yra svarbiau nei pati bendruomenė: „Tiesioginės sesijos su savo bendruomene ir jos įtraukimas į komunikacines kampanijas yra pirmas žingsnis, kad suburtumėte tvirtą užnugarį savo projektui.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų