Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvos pranašumas – gebėjimas greitai įsisavinti naujas technologijas

Lietuvoje turime nemažai sėkmingų paslaugų sektoriaus įmonių, kurios remiasi žiniomis, inovacijomis, savo pasiekimais kuria šalies gerovę ir garsina Lietuvą visame pasaulyje.
VU MIF serverinės atidarymas
VU MIF serverinės atidarymas / „Žinių ekonomikos forumo“ nuotr.

Prieš trejus metus pažangiausia paslaugų sektoriaus žinių ekonomikos įmone už naujų paslaugų kūrimą ir įgyvendinimą Lietuvos rinkoje pripažintos UAB „BAIP“ direktorius Kazimieras Tonkūnas teigia, kad norint sėkmingai dirbti reikia aistros savo sričiai, atvirai ir drąsiai žvelgti į ateitį, stebėti, girdėti ir jausti klientų poreikius, įtraukti juos į procesą, mokėti išsakyti ir apsaugoti bendras idėjas.

„Reikia nuosekliai, bet lanksčiai reaguoti į aplinką ir rinkos pokyčius, nesibaiminti į problemas ir iššūkius pažiūrėti kūrybiškai bei nuolat ugdyti kompetencijas. Taip pat labai svarbu, kad įmonėje būtų skatinamas mokslo ir verslo bendradarbiavimas, siekiant  atrasti efektyviausius sprendimus ir kartu kurti naujausios kartos produktus. Sėkmė nebūtų įmanoma be stiprios komandos, kuri nestokoja polėkio ir geba tiek įgyvendinti, tiek generuoti naujas idėjas“, – patirtimi dalinasi K. Tonkūnas.

Vadovas sako, kad žinių ekonomikos įmonės  veikla didžia dalimi turėtų remtis darbuotojų žiniomis, turimu ir nuolat gilinamu profesionalumu ir intelektine nuosavybe. O tokių įmonių svarba šalies ekonomikai didelė, nes jos kuria vertę ir turi ypatingų gebėjimų prisitaikyti prie kintančios verslo aplinkos. Be to, tai įdomi sritis, skirta kūrybingiems žmonėms.

UAB „BAIP“ per pastaruosius metus patobulėjo superkompiuterių srityje, įgijo paskirstytų skaičiavimų gebėjimų, įsitvirtino kibernetinės saugos paslaugų ir technologijų  rinkoje, užmezgė daug partnerysčių ir įgijo naujų, Lietuvoje nevystytų, kompetencijų.

„Suvokdami IT saugumo užtikrinimo ir gynybos poreikį tiek privačiose, tiek valstybinėse įstaigose, akcentuojame sprendimus, skirtus visos informacinės sistemos saugumui stiprinti. Naujos partnerystės, kompetencijos ir saugumo srities specialistai atveria mūsų įmonei galimybes teikti profesionalias plataus spektro IT saugumo paslaugas. Ypatingą dėmesį šiemet skyrėme skaitmeniniams tyrimams, analitikai bei įsilaužimų gynybinėms priemonėms. Atnaujinome spausdinimo ir kopijavimo paslaugos CopyPrint koncepciją – perėjome ir  prie skaitmeninių dokumentų, į procesą integravome el. parašą, pristatome naujai visą dokumentų laikymo, skenavimo ir spausdinimo ciklą“, – pasakoja K. Tonkūnas.

Įmonė per seserinę kompaniją Norway Registers Development AS pradėjo vykdyti operacijas ir teikti paslaugas kibernetinės saugos srityje  Rytų Afrikoje – Tanzanijoje, Burundyje, Ruandoje ir Ugandoje. Nuo kitų metų pradeda aktyviai dirbti Indokinijoje ir kitur, taip prisidėdami prie teigiamo Lietuvos reprezentavimo užsienyje ir šalies konkurencingumo didinimo tarptautinėje rinkoje. Lietuva jau dabar turi nemažą pranašumą, nes itin greitai ir sėkmingai sugeba įsisavinti naujausias technologijas. UAB „BAIP“ siekia ir toliau tobulėti savo srityje bei dalintis gerosios praktikos pavyzdžiais tarptautinėje erdvėje.

Šiemet jau devintąjį kartą Lietuvos verslas dalyvavo „Žinių ekonomikos įmonės 2012“ rinkimuose. Lietuvos Respublikos Prezidentė Dalia Grybauskaitė apdovanojimus įteikė įmonėms „Thermo Fisher Scientific“ Vilniaus padalinys, „Amilina“ ir „Lietuvos paštas“. Sėkmingiausia jauna aukštųjų technologijų įmone pripažinta UAB „Rubedo sistemos“. Apdovanojimus kasmet organizuoja asociacija „Žinių ekonomikos forumas“ kartu su partneriais „EKSMA“ grupe, „Danske bank“ ir UAB „Verslo žinios“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?