Netikėta: „Rimi“ pradėjo pardavinėti 3D spausdintuvu atspausdintą lašišą

Prekybos tinklas „Rimi“ pradės pardavinėti 3D spausdintuvu atspausdintą lašišą, pagamintą iš žirnių baltymų, rašoma pranešime spaudai.
Augalinė lašiša savo skoniu nesiskiria nuo tradicinės
Augalinė lašiša savo skoniu nesiskiria nuo tradicinės / Bendrovės nuotr.
Temos: 2 „Rimi“ Lašiša

Pasak prekybos tinklo generalinio direktoriaus Vaido Lukoševičiaus, tai atsakas į vis didėjantį susirūpinimą dėl per daug intensyvios žvejybos ir prastėjančios jūrų bei vandenynų būklės, o tuo pačiu – dar viena alternatyva veganams, vegetarams bei visavalgiams, kurie nori paįvairinti savo mitybą.

Tokios žuvies gamybos procese išsiskiria net 75 proc. mažiau anglies dioksido, reikia 95 proc. mažiau gėlo vandens, tačiau produkte vis tiek gausu baltymų ir omega-3 riebalų rūgščių.

Bendrovės nuotr./3D spausdintuvu atspausdinta augalinės kilmės lašiša
Bendrovės nuotr./3D spausdintuvu atspausdinta augalinės kilmės lašiša

Jau parduotuvių lentynose

„Pastebime, kad daugėja pirkėjų, kurie, užsukę į prekybos centrą, ieško įvairių alternatyvų ar naujų skonių. Jie mielai priima ne tik naujoves, bet ir vis dažniau renkasi augalinės kilmės produktus – tai rodo metai iš metų augantys šios kategorijos pardavimai“, – sako V.Lukoševičius.

Austrijos mokslininkų ir augalinio maisto mėgėjų sugalvota augalinės žuvies alternatyva Baltijos šalyse parduodama jau nuo vasario, o Lietuvos prekybos centrų lentynose iš viso galima rasi keturis augalinės kilmės žuvų mėsos produktus – dvi alternatyvas lašišai ir du tuno bei lašišos paštetus.

„Nors žmonės žuvies alternatyvas lentynose matė ir anksčiau, būtent 3D spausdinimas daro produktą kitokį, todėl norėjome jį išbandyti. Tai, apie ką prieš kelerius metus kalbėjome ar tik galėjome įsivaizduoti – jau parduotuvių lentynose“, – pasakoja prekybos tinklo generalinis direktorius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis