Kauno technologijos ir Vilniaus dailės akademijos studentų sukurtas ekologinis žaidimas „NeverFuture“ nurungė 460 žaidimų iš viso pasaulio. Lietuvos atstovai į tarptautinio technologijų konkurso finalą pateko po 7 metų pertraukos.
„Lietuvos studentai dar kartą įrodė, kad jų kuriami žaidimai ir programos yra aukščiausio lygio. Jaunų žmonių rankose šie technologiniai sprendimai palengvina kasdienes užduotis ir patraukliu būdu sprendžia opiausias pasaulio problemas“, – sakė „Microsoft“ akademinių programų koordinatorius Tautvydas Dagys.
Žaidimą „NeverFuture“ sukūrė Kauno technologijos universiteto ir Vilniaus dailės akademijos studentai Justas Šalkevičius, Liudas Ubarevičius, Gytis Valatka ir Ieva Auželytė. Studentų komanda užsibrėžė tikslą parodyti žaidėjui koks svarbus yra ekologinių problemų klausimas ir pamokyti, kad šias problemas išspręsti galima tik dirbant išvien. Lietuvos studentų žaidimas netradiciniu vaidmenų žaidimo stiliumi skatina rūšiuoti atliekas, spręsti užterštumo problemas ir stiprina ekologinį mąstymą. Veiksmas vyksta ateities pasaulyje, kuriame pinigus atstoja surūšiuotos atliekos, o didžiausi žaidėjo priešai – teršėjai.
„Žaidimų ir programėlių kūrimas mobiliosioms platformoms labai perspektyvi niša inovatyviems sprendimams kurti ir klestėti. Išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių naudotojų skaičius auga kasdien, todėl šiuo metu norėtume tobulėti būtent šioje srityje“, – sakė „LevelUp“ komandos narys Justas Šalkevičius.
Komanda planuoja dalyvauti ir kitų metų „Imagine Cup“, nes dalyvavimas tarptautiniame turnyre, kur susirenka daugiau nei 350 tūkst. dalyvių iš viso pasaulio suteikia neįkainojamos patirties.
„LevelUp“ komanda galėjo parodyti savo darbus didžiulei profesionalų bendruomenei ir pasitikrinti, kokiose srityse komanda juda tinkama kryptimi, o kur dar reikėtų patobulėti. „Imagine Cup“ finalą taip pat stebi vienų didžiausių IT bendrovių atstovai, todėl dalyviams konkursas gali būti tramplinas į ateities karjerą.
Visą „Imagine Cup“ laimėtojų sąrašą galima rasti paspaudus šią nuorodą.