Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Mažėjant pajamoms „Twitter“ sušvelnins apribojimus politinei reklamai

„Twitter“ pareiškė, kad sušvelnins politinės reklamos apribojimus, nes siekia gauti daugiau pajamų. Nuo tada, kai Elonas Muskas perėmė „Twitter“ valdymą, kompanijos pajamos gerokai sumažėjo, rašo „The Guardian“.
„Twitter“
„Twitter“ / 123RF.com nuotr.

Socialinės žiniasklaidos platforma uždraudė politinę reklamą 2019 m.

Tačiau dabar „Twitter“ keičia šią politiką, ir paskelbė, kad artimiausiomis savaitėmis planuoja „išplėsti leidžiamą politinę reklamą“. Pranešime bendrovė teigė, kad savo reklamos politiką suderins su televizijos transliuotojų ir kitų žiniasklaidos priemonių politika.

Įraše priduriama, kad „Twitter“ užtikrins, kaip ir bet kokio politikos pakeitimo atveju, kad „požiūris į turinio peržiūrą ir tvirtinimą apsaugotų žmones“. Tačiau E.Muskas neseniai atkūrė tokias prieštaringai vertinamas paskyras, kaip Donaldo Trumpo ir Andrew Tate'o, nors iš pradžių žadėjo, kad tokius veiksmus vertins „turinio moderavimo taryba“.

Nauju sprendimu iš karto bus pakeisti „priežastimis pagrįstos“ reklamos apribojimai, kuri apibrėžiama kaip reklama, skatinanti žmones imtis veiksmų socialinės nelygybės ir ekonomikos augimo klausimais.

Remiantis „Twitter“ reklamos politikos puslapiu, priežastimis pagrįstoms reklamoms, skirtoms JAV naudotojams, nebebus taikomi tokie apribojimai kaip draudimas naudoti tokius politinius terminus kaip „konservatyvus“ ar „liberalus“.

Reklama yra pagrindinis „Twitter“ pajamų šaltinis – 2021 m. ji sudarė 90 proc. 5,1 mlrd. dolerių apyvartos. Tačiau reklamuotojai sustabdė išlaidas „Twitter“ po E.Musko perėmimo, nes baiminosi, kad platformoje plis susiskaldymą skatinantis turinys. Nepavykęs „Twitter“ prenumeratos paslaugos atnaujinimas taip pat sukėlė nerimą reklamuotojams.

Tyrimų bendrovės „Pathmatics“ duomenimis, gruodžio viduryje apie 70 proc. iš 100 didžiausių „Twitter“ reklamos užsakovų neišleido lėšų platformoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?