Socialinės žiniasklaidos platforma uždraudė politinę reklamą 2019 m.
Tačiau dabar „Twitter“ keičia šią politiką, ir paskelbė, kad artimiausiomis savaitėmis planuoja „išplėsti leidžiamą politinę reklamą“. Pranešime bendrovė teigė, kad savo reklamos politiką suderins su televizijos transliuotojų ir kitų žiniasklaidos priemonių politika.
Įraše priduriama, kad „Twitter“ užtikrins, kaip ir bet kokio politikos pakeitimo atveju, kad „požiūris į turinio peržiūrą ir tvirtinimą apsaugotų žmones“. Tačiau E.Muskas neseniai atkūrė tokias prieštaringai vertinamas paskyras, kaip Donaldo Trumpo ir Andrew Tate'o, nors iš pradžių žadėjo, kad tokius veiksmus vertins „turinio moderavimo taryba“.
Nauju sprendimu iš karto bus pakeisti „priežastimis pagrįstos“ reklamos apribojimai, kuri apibrėžiama kaip reklama, skatinanti žmones imtis veiksmų socialinės nelygybės ir ekonomikos augimo klausimais.
Remiantis „Twitter“ reklamos politikos puslapiu, priežastimis pagrįstoms reklamoms, skirtoms JAV naudotojams, nebebus taikomi tokie apribojimai kaip draudimas naudoti tokius politinius terminus kaip „konservatyvus“ ar „liberalus“.
Reklama yra pagrindinis „Twitter“ pajamų šaltinis – 2021 m. ji sudarė 90 proc. 5,1 mlrd. dolerių apyvartos. Tačiau reklamuotojai sustabdė išlaidas „Twitter“ po E.Musko perėmimo, nes baiminosi, kad platformoje plis susiskaldymą skatinantis turinys. Nepavykęs „Twitter“ prenumeratos paslaugos atnaujinimas taip pat sukėlė nerimą reklamuotojams.
Tyrimų bendrovės „Pathmatics“ duomenimis, gruodžio viduryje apie 70 proc. iš 100 didžiausių „Twitter“ reklamos užsakovų neišleido lėšų platformoje.