„Alphabet“ priklausanti „YouTube“ ir „Facebook“ patronuojanti įmonė „Meta“ į savo paslaugas įtraukė trumpų vaizdo įrašų formatą išpopuliarėjus socialiniam tinklui „TikTok“, kuris praėjusių metų pabaigoje pranešė apie milijardą viršijusių vartotojų skaičių.
Paslauga „YouTube Shorts“, leidžianti skelbti ne ilgesnius nei 60 sekundžių vaizdo įrašus, pasiūlyta mažiau nei prieš dvejus metus.
„Youtube Shorts“ iš tikrųjų pradėjo augti ir dabar kiekvieną mėnesį videoklipus žiūri daugiau nei 1,5 mlrd. užsiregistravusių vartotojų“, – teigė „YouTube“ produktų vadovas Nealas Mohanas.
„Produktas ir toliau bus neatsiejama „YouTube“ patirties dalis“, – pridūrė jis.
Praėjusiais metais „YouTube“ įsteigė 100 mln. JAV dolerių fondą, skirtą „atlyginti kūrėjams“, kurių vaizdo klipai pritraukia auditoriją į internetinę sceną.
„YouTube“ taip pat pasitelkė Silicio slėnio technologijų milžinės reklamavimo įgūdžius, padėdama kūrėjams gauti pajamų iš platformoje skelbiamo turinio, kuris 2021 metais atnešė milijardus dolerių pajamų.
„TikTok“, priklausanti Kinijoje įsikūrusiai „ByteDance“, šių metų pradžioje pradėjo leisti vartotojams įkelti šiek tiek ilgesnius vaizdo įrašus, padidindama jų maksimalią trukmę nuo 3 iki 10 minučių.
„YouTube“, „Meta“ ir „TikTok“ konkuruoja viliodamos turinio kūrėjus, siūlydamos jiems galimybę užsidirbti iš prenumeratos ar reklamos.