Meniškas žaidimas iš Afrikos „Semblance“: apžvalga

Pietų Afrikoje įsikūrusi nedidelė nepriklausoma žaidimų kompanija „Nyamakop“ beveik prieš mėnesį išleido savo pirmąjį žaidimą „Semblance“. Trumpai tariant, tai yra dar vienas jaukus ir neįpareigojantis 2D „platformeris“, kurtas nepriklausomos studijos ir skirtas smagiam laiko praleidimui.
Semblance žaidimo kadras
„Semblance“ žaidimo kadras / Nyamakop iliustr.

Pats pavadinimas sufleruoja, kad šiame, iš plastilino sutvertame pasaulyje ne viskas yra visai taip, kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Pagrindinė „Semblance“ idėja ir skiriamoji savybė – deformuojamos platformos, kurios pasitelkiamos siekiant išvengti kliūčių ir pereiti lygius.

Žaidimo istorija yra labai paprasta ir per daug nekrentanti į akis, jos neieškantiems. Minkštą pagrindinio veikėjo pasaulį, kuris atrodo lyg pagamintas iš plastilino, užpuola kietas tiek tiesiogine, tiek perkeltine prasmėmis, kristalų virusas. Mūsų valdomam personažui, Squishy, kuris primena nestabilų drebučių gniutulą su akimis, reikia surinkti energijos kamuolius, kurie padeda kovoti su virusu. Surinkti energijos kamuoliai keliauja ant lygius simbolizuojančių medžių, o surinkus visus reikalingus rutulius medis, o kartu ir visas jame esantis pasaulis išgyja.

Lygius ir galvosūkius žaidime norisi vertinti dvejopai. Viena vertus, kiekvieno lygio galvosūkyje, mums reikės modifikuoti tik tam tikras platformas, tačiau nebus galima lankstyti ir daužyti visko, kas papuola po ranka. Taip pat, pastumtos platformos negali būti deformuotos ir atvirkščiai. Pavyzdžiui, pašokus ir iš visų jėgų tėškiantis žemyn, Squishy įgaubs platformą, arba sugrūs ją žemyn, jeigu tai žemė, tačiau negalės įgaubtos platformos pastumti į šoną. Kita vertus,kūrėjai palieka patiems žaidėjams išsiaiškinti ką tiksliai galima deformuoti, o kas taip ir liks statiška.

Kiekvienas „Semblance“ lygis turi vis naujų kliūčių – nuo paprastų kristalų besimėtančių ant žemės, iki judančių priešų, ar lazerių. Taip pat kiekvienas žaidimo lygis turi begales skirtingų būdų ką nors deformuoti. Pavyzdžiui, viename lygyje atsiranda blokai, kurie gali suspausti mūsų valdomą personažą, kad šis aukščiau pašoktų, arba pralįstų pro siauresnius tarpus. Tačiau privalu paminėti, kad šios galios nebus įgyjamos dykai. Pavyzdžiui, norint pralįsti pro siaurą tarpą, teks iš visų jėgų plotis į grindis ir tai sumažins mūsų šuolį maždaug per pusę.

Žaidimo dizainas, muzika ir bendra nuotaika neišsiskiria agresyvumu ir veiksmo gausa bei neragina verstis per galvą norint kuo greičiau įveikti lygį, sumedžioti kuo daugiau priešų ar surinkti kuo daugiau skirtingų paslapčių. „Semblance“ žaidime, kaip ir tikrame ligos patale, viskas atrodo mieguista ir vangu.

Apibendrinant, nepaisant keleto trūkumų, „Semblance“ yra puikiai subalansuotas pasirinkimas, norintiems praleisti keletą valandų mankštinant smegenis po darbo, ar šiaip sunkios dienos, neįsipareigojant ir tiesiog mėgaujantis minkant plastiliną.

Žaidimu galės mėgautis PC, „Sony PlayStation 4“, „Microsoft Xbox One“ ir „Nintendo Switch“ platformų naudotojai.

VIDEO: Semblance | apžvalga

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis