„Meta“ Prancūzijoje atidarys „metavisatos akademiją“

Socialinio tinklo „Facebook“ patronuojančioji įmonė „Meta“ ir viena prancūzų skaitmeninio mokymo įmonė naujais mokslo metais Prancūzijoje įkurs „metavisatos akademiją“, sekmadienį pranešė abi bendrovės.
Meta
Meta / 123RF.com nuotr.

„Metavisata“ – laikoma kitu dideliu interneto technologinio vystymosi šuoliu – reiškia virtualiosios realybės pasaulį, kuriame realus gyvenimas bus atkuriamas naudojant papildytąją arba virtualią realybę ir perkeliant žiniatinklį iš 2D į 3D plotmę.

Akademijos tikslas pirmaisiais veiklos metais bus nemokamai parengti apie 100 mokinių. Tai bus specialistai, kuriantys įtraukiąsias technologijas, bei palaikymo bei pagalbos technikai, naujienų agentūrai AFP teigė „Meta“ viceprezidentas Pietų Europai Laurentas Solly.

Mokymo procese didžiausias dėmesys bus telkiamas į projektus, 3D pasaulį ir sąveiką virtualiose visatose, teigė Fredericas Bardeau, vienas iš prancūzų įmonės „Simplon“, bendradarbiaujančios su Meta, įkūrėjas ir vadovas.

Sostinėje Paryžiuje ir kituose miestuose, įskaitant Lioną, Marselį ir Nicą, įsikūrusi metaversijos akademija kiekvienais metais apmokys 20 mokinių kiekviename mieste.

Ypatingas dėmesys bus skiriamas įvairovei.

Pasak L.Solly, siekiama, kad 30 proc. pirmosios kohortos būtų moterys.

2021 metų spalį „Meta“ paskelbė ketinanti per penkerius metus sukurti 10 tūkst. darbo vietų Europoje, kad sukurtų metavisatą, kuri yra naujas strateginis JAV technologijų milžinės prioritetas.

Šis tikslas yra siejamas su prognozėmis, kad būsimi darbdavių reikalaujami darbo įgūdžiai bus glaudžiai susiję su metavisata.

„Meta“ ir „Simplon“ teigia, kad 80 proc. 2030 metais egzistuosiančių profesijų dar nėra išrastos ir pabrėžia, kad jau dabar reikia kurti mokymo schemas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis