Metas atsisveikinti: po 20 metų „Apple“ nutraukia „iPod“ muzikos grotuvų gamybą

„Apple“ paskelbė, kad nutraukia legendinio „iPod“ įrenginio, pakeitusio muzikos klausymo istoriją, gamybą.
Steve'as Jobsas ir „iPod mini“
Steve'as Jobsas ir „iPod mini“ / „Scanpix“/AP nuotr.
Temos: 3 „Apple“ iPod MP3

Naujausia muzikos grotuvo iteracija – „iPod Touch“ – nebuvo atnaujinta nuo 2019 m., o daugelis jo funkcijų dabar yra kituose produktuose.

Kompanija „Apple“ teigė, kad ir toliau pardavinės „Touch“, vienintelį vis dar parduodamą „iPod“ kartos modelį, „kol bus atsargų“.

2001 m. išleistas „iPod“ buvo pirmasis MP3 grotuvas, kuriame buvo galima įrašyti 1000 dainų. Be „Touch“, buvo ir „iPod mini“, „iPod Nano“ bei „iPod Shuffle“ versijos, rašo BBC.

Iki 2011 m. „Apple“ užėmė 70 proc. pasaulinės MP3 grotuvų rinkos, o iki šiol parduota daugiau kaip 400 mln.

2017 m. bendrovė nustojo prekiauti „Nano“ ir „Shuffle“, paskutiniais atskirais muzikos grotuvais, o vėlesnės „Touch“ versijos vis labiau priminė išmaniuosius telefonus: naudotojai galėjo fotografuoti, siųsti el. laiškus ir skambinti vaizdo skambučiais.

Tačiau, kaip rašo „The Guardian“, technologijų analitikai jau senai tvirtino, kad tik laiko klausimas, kada „iPhone“ išmanieji iš rinkos išstums „iPod“.

AFP/„Scanpix“ nuotr./Naujoji „iPod“ grotuvų serija (nuo apačios): „iPod Touch“, „iPod Nano“ ir „iPod Shuffle“.
AFP/„Scanpix“ nuotr./Naujoji „iPod“ grotuvų serija (nuo apačios): „iPod Touch“, „iPod Nano“ ir „iPod Shuffle“.

Pareiškime, kuriame skelbiama apie nutraukiamą gamybą, „Apple“ pasaulinės rinkodaros viceprezidentas Gregas Joswiakas sakė, kad „iPod“ dvasia gyvuoja toliau“.

„Muzika visada buvo mūsų „Apple“ pagrindas, o tai, kad „iPod“ ją pateikė šimtams milijonų vartotojų, turėjo įtakos ne tik muzikos pramonei, bet ir iš naujo apibrėžė, kaip muzika atrandama, klausoma ir dalijamasi“, – sakė jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis