Taip mano technologijų apžvalgininkas, leidinio „Business Insider“ bendradarbiaujantis redaktorius Danas Frommeris.
Jis pripažįsta, kad „Microsoft“ į šią rinką smarkiai vėluoja, nors žinojo, kad planšečių era artėja.
„Microsoft“ vadovas Steve‘as Ballmeris dar 2010 metų pradžioje, prieš „Apple“ pristatant „iPad“, pademonstravo kompanijos „Hewlett Packard“ planšetinį kompiuterį „HP Slate“ su modifikuota „Windows 7“ operacine sistema. Tačiau didelio populiarumo šis įrenginys nesulaukė, o kiti planšečių gamintojai nusisuko nuo įprastiems kompiuteriams pritaikytos „Windows 7“.
Taigi net jei spės kitąmet pristatyti planšetiniams kompiuteriams pritaikytą „Windows 8“, kompanija atsilieka nuo konkurentų jau dvejus metus.
Įprastu atveju toks vėlavimas būtų pražūtingas. Tačiau „Microsoft“ nežinojo – ir negalėjo suplanuoti – to, kad visi „iPad“ konkurentai patirs nesėkmę, teigia D.Frommeris.
Epitetais apiberti „Motorola Xoom“, „Blackberry PlayBook“ ir „HP TouchPad“ vis dar yra nepopuliarūs ir prastai perkami įrenginiai. Kiti „Microsoft“ partneriai arba nesiima jokių veiksmų (panašu, kad „Dell“ ypač laukia „Windows 8“), arba bando sėkmę su „Android“. Tačiau be „Apple“ šioje rinkoje rimtos sėkmės kol kas nesulaukė jokia kompanija.
Taigi antroji vieta planšetinių kompiuterių rinkoje praktiškai yra laisva, ir tokia gali likti dar metus. „Iššauti“ gali nebent „Android“, bet „Google“ neskuba tobulinti planšetiniams kompiuteriams skirtos operacinės sistemos. Ir niekas nežino, ar būsimasis „Amazon“ planšetinis kompiuteris – vienintelis dėmesio vertas įrenginys, kuris bus pristatytas artimiausiu metu – sulauks sėkmės.
Tad „Microsoft“ padėtis neatrodo tokia jau tragiška. Jai reikia dirbti greitai ir sukurti geriausią programinę įrangą, kokią yra pagaminusi.
Žinoma, tai dar nereiškia, kad „Microsoft“ mes rimtą iššūkį „Apple“ planšetiniam kompiuteriui. Bet kol kas niekas kitas to nepadarė.