„Microsoft“ darbuotojams skiria 1500 dolerių pandemijos premiją

„Microsoft“ savo darbuotojams skiria 1500 dolerių premiją už pandemiją. „The Verge“ matytame vidiniame pranešime programinės įrangos milžinė teigia, kad ši vienkartinė premija „skiriama už unikalius ir finansiškai sudėtingus praėjusius metus“.
„Microsoft“ biuro iškaba
„Microsoft“ biuro iškaba / „Scanpix“ nuotr.

Premija – visiems

Apie šią dovaną darbuotojams pranešė „Microsoft“ vyriausioji personalo vadovė Kathleen Hogan. Premija bus taikoma visiems reikalavimus atitinkantiems darbuotojams tiek JAV, tiek tarptautiniu mastu. Šią premiją „Microsoft“ dovanoja visiems žemesnio nei korporacijos viceprezidento lygio darbuotojams, pradėjusiems dirbti 2021 m. kovo 31 d. arba anksčiau, įskaitant ne visą darbo dieną dirbančius darbuotojus ir tuos, kurie dirba pagal valandinius įkainius.

Visame pasaulyje „Microsoft“ turi 175 508 darbuotojus, tačiau „LinkedIn“, „GitHub“ ir „ZeniMax“ darbuotojams premija nepriklauso, nors „Microsoft“ valdo šias tris atskiras bendroves. „The Verge“ skaičiavimais, tokio dydžio dovana siekia maždaug 200 mln. dolerių – mažiau nei dviejų dienų „Microsoft“ pelnas.

Ši premija buvo panaši į didžiųjų įmonių dovanas darbuotojams per pastaruosius metus, pavyzdžiui, „Facebook“ savo 45 000 darbuotojų padovanojo po 1 000 JAV dolerių, „Amazon“ skyrė 300 JAV dolerių atostogų premiją pirmosios grandies darbuotojams, o „BT“ savo 60 000 darbuotojų padovanojo po 1 500 svarų sterlingų (maždaug 2 000 JAV dolerių).

Bendrovė „Microsoft“ teigia, kad nuo COVID-19 pandemijos pradžios Vašingtono valstijoje taip pat skyrė „daugiau kaip 98 mln. dolerių paramą ne pelno siekiančioms organizacijoms“, o iki liepos mėn. planuoja skirti dar 60 mln. dolerių paramą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis